Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrGlennDK
#324969
Jeg var heldig at få ny udskiftning af skræm af LG da den havde lidt burn-in på skærmen selvom garanti var udløbet med 10 mdr :) hvad ville jeg kunne få for et C7 55 tommer med ny panel?
Af HrJensen1
#324976
3000kr burde være muligt, hvis man kan fremvise dokumentation for udskiftningen, og derved overtager den nye garanti.

Men nok heller ikke meget højere, da man til tider kan få helt nye, med garanti på hele produktet til omkring de 7000kr
Af HrJensen1
#325029
Kan da godt være at der er nogen derude, som vil give 5000kr, men det er trods alt snart 4 år gammel teknologi mht processor og styresystem osv - Så derfor at det trækker ned på prisen. Havde det været med u-udskiftet panel, ville jeg nok sige 2000kr, med tendens til 2500 hvis fjernbetjening ser ud som ny, og tal osv ikke er slidt af
Af SPV1977
#325038
Du kan jo prøve at sætte det i til 4500,- og så overveje et afslag, hvis du får nogle henvendelser. Aktuelt koster et CX i 55" 9000,-, og så er det jo trods alt halv pris. Måske vil der være nogle der er interesserede i det.