Log ind med sociale netværk
7. dec 2020, 17:23
#323957
Ja selvfølgelig, har fortrudt da jeg gik og var i tvivl om jeg hellere ville et OLED, hvilket jeg nu er nået frem til at jeg nok gerne ville prøve et OLED.
7. dec 2020, 19:59
#323971
Af ren og skær nysgerrighed...hvordan kan Bilka have specielle regler i forhold til resten på dette område? Kan man ikke returnere ved mere eller mindre alle andre tv forhandlere?
7. dec 2020, 20:15
#323975
Fjernsalg er en anden historie hvor betingelserne ved dette står online, og som vist giver 30 dages returret der.
Sådan er det jo.
Beckham skrev: ↑7. dec 2020, 19:59 Af ren og skær nysgerrighed...hvordan kan Bilka have specielle regler i forhold til resten på dette område? Kan man ikke returnere ved mere eller mindre alle andre tv forhandlere?Der er ingen regler i købeloven som siger , en butik skal refundere et køb, de kan vælge at udstede et tilgodebevis eller man kan købe noget andet men ikke få pengene retur, undtaget det altså står i deres betingelser for fysisk butik.
Fjernsalg er en anden historie hvor betingelserne ved dette står online, og som vist giver 30 dages returret der.
Sådan er det jo.
7. dec 2020, 21:45
#323979
DanielKirk skrev: ↑7. dec 2020, 20:06 Til 6000 vil jeg gerne hente den i morgenHvad siger du til 6500kr? Har et par bud på 6000kr allerede, tv’et er jo helt nyt der følger også et ps plus medlemskab på 12 måneder med.
7. dec 2020, 21:46
#323980
Beckham skrev: ↑7. dec 2020, 19:59 Af ren og skær nysgerrighed...hvordan kan Bilka have specielle regler i forhold til resten på dette område? Kan man ikke returnere ved mere eller mindre alle andre tv forhandlere?De har fortalt mig at det kun er når det er online man kan komme retur med det, synes godt de kunne informere lidt bedre om det.
7. dec 2020, 22:07
#323982
Ja, så snart emballagen er brudt, klapper fælden!
Forstår heller ikke, de kører med den politik, da de jo ellers råber op om, hvor svært detailhandlen har det, men det er jo klart, hvis de ikke tilbyder samme forhold, som hvis man laver samme køb, blot online eller smutter i en af de store elektronikkæders butikker, hvor det er en selvfølge man kan fortryde sit køb, endda i længere og længere tid efterhånden, som jeg heller ikke forstår!
Forstår heller ikke, de kører med den politik, da de jo ellers råber op om, hvor svært detailhandlen har det, men det er jo klart, hvis de ikke tilbyder samme forhold, som hvis man laver samme køb, blot online eller smutter i en af de store elektronikkæders butikker, hvor det er en selvfølge man kan fortryde sit køb, endda i længere og længere tid efterhånden, som jeg heller ikke forstår!
Senest rettet af Supergris 7. dec 2020, 22:09, rettet i alt 2 gange.
Log ind med sociale netværk