Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#319552
Bortgives/Sælges til reservedele.

Skærm er tip top ( intakt billede og visning iflg mit øje), main board IKKE funktionelt.

Ved nedtagning:
- tuner/flow virkede.
- ARC sender signal ud, men ikke tilbage.
- HDMI input virker ikke (dvs NUL devices/ gaming!)
- Apps og Netflix virker fint, jeg brugte kabel forbindelse, ved ikke om trådløst fungerer..
- fjernbetjeningen ikke helt pålidelig.

Jeg forsøgte at få en lokal fjernsynstekniker til at skaffe main board som reservedel, men det var ikke muligt. Har set nogen boards på eBay ol. - men er gået kold i projektet, købte Oled i stedet..

BYD tre rammer ipa øl så jeg kan glemme tabet af det sidste Pana flagskib.

Mvh Carsten
#319580
Hej Torben..
Bullseye: både og, hverken enten eller...😇
Ingen flyvende Wi remoter har flækket skærmen, ingen fastbrændte logoer fra sportskanaler.
Har prøvet at være i en skov, men farverne var ikke ordentligt kalibreret og det førte til en meget utilfredsstillende oplevelse.
Måske lidt duft fra tøsernes pallevis af chipsposer har sat sig i propellerne bag på skrumlet..?
#319638
Hej Tonni,
Sidste års Panasonic Gz960 anmeldelser forklarer jo glimrende, hvordan forfatteren oplever netop DET apparat, med reference til tidens konkurrenter.. altså, hvad kan man forvente af et køb på 12000,- kr i 2019 - ikke med hvad du spørger til, nemlig 2014 og den årgangs topkvalitet, referenceskærmen Vt60.
Jeg skal prøve at beskrive en personlig oplevelse ud fra en ikke særlig kyndig eller "fan-boy" synsvinkel. Jeg kan godt lide Panasonic, men er ikke fanatisk.
Min lokale tvreparatør Nicolai fra Nordsjællands Tvservice sagde, at han sjældent så Panasonic til rep. derfor valgte jeg det mærke igen, selvom mit VT60 havde futtet printkortet af...😕
Desværre stammede fejlen fra receiveren og den futtede desværre Gz960 af også, næppe Panasonic skyld , den hænger på Marantz 7011. (Som også skulle have skiftet mainboard..🤓)

Da alt nu spiller kan jeg oplyse, at tilfredsheds er stor. Men jeg ved ikke om glæden er grundet teknologien: Oled versus plasma, eller det er samboernes nu aftagne aggressioner over mine tåbelige apparater.
Billedet hos mig er vokset fra 50 tommer til 55, hvilket er ganske imponerende.
Flere ting har ændret sig siden 2014. Fx. Dolby Vision og hurtigere styresystem ( ikke hurtigt! bare hurtigere..) og dvs. apps tænder uden forsinkelse, kanaler skifter nogenlunde hurtigt.
Min stue er mørk og helt uden refleksioner fra vinduer osv. og siddepositionen er 2,5 m fra skærmen.. Oled er glimrende til mig og jeg savner ikke rigtig noget fra min gamle skærm, selvom det var et top-produkt og det nye en længere nede i rækkerne .
Vi er tilfredse.
Mvh Carsten
#319644
Hej Carsten.
Mange tak for info.
Ja, Panasonic virker meget stabilt. Jeg har også et af de første plasma de sendte på markedet. Det fungerer stadig.
Godt at høre du er tilfreds med dit Oled tv. Så tør jeg godt skifte. Vil gerne op i 65". Kalkulerede ellers med at vente til vt60-eren gik ned. Men så kommer jeg nok til at vente længe!
Mvh Tonni
#319704
Sony AG9/A8.
Begrundelse: eARC, dobbelt tuner, android, gode tests, løbende opdateringer.
Ville gerne have pana igen, men de opfylder ikke lige mine krav. Og er også forholdsmæssigt for dyre.
mvh Tonni