Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kruga
#312923
Har bestilt ny tv selvom jeg egentlig havde besluttet at det skulle jeg ikke :p nå det kender du nok O_O . Kan dog nå at afbestille endnu kan jeg ikke få mit eget solgt til fair pris, men nu bliver jeg sådan lidt, hvad er den fair pris. Kan du hjælpe med et bud?

Ingen fejl, ridser etc. købt for ca. 3 år siden.

Pfh. tak
Se billeder og test her fra siden:
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1465360043
Senest rettet af kruga 21. apr 2020, 18:48, rettet i alt 1 gang.
Af Henrik B.
#312932
Uha, i betragtning af at 65" OLED efterhånden sælges på tilbud til 10.000,-, så regn ikke med meget over 5-6.000,-
Brugeravatar
Af bbplayer
#312933
I betragtning af en tidligere bruger solgte sin 55" B6 for under 3000,- , så tror jeg ikke den kommer over 5000kr men det er så bare mig, og man skal måske erkende at 6 serien lider af mere BI end nyere serie fra 2019/2020 , lyder det til.

Jeg har selv C6 + E6 remote, det gemmer jeg, og vil helst ikke sælge når de allerede er dernede i værdi.
Brugeravatar
Af bbplayer
#312945
lennon skrev: 21. apr 2020, 18:22 E6 = markedets bedste (og sidste) 3D performer, hvis nogen eller husker 3D . . .
Nej, C6 er.
Det var oprindelig en grund til det blev i huset og hvorfor jeg valgte den fremfor B6 :) Tror bare E6 er lige så god som C6 der, udover jeg har den buet skærm som ekstra, det er kun grimt på flad væg men fungerer nu godt nok når man ser tv.
Af kruga
#312946
Tak for jeres indspark, var nok selv på ca. 6000 da det er en e model og et 65" synes priserne 55 og 65 ikke kan sammenlignes.

Men er sgu nød til at være ærlig her, jeg har fortrudt. Ingen tvivl om at jeg skal have skiftet tv måske så om et halvt år eller hvis C9/X kommer på godt bud...

Havde købt(bestilt) Powers panasonic gz960 på baggrund af pris og jeg nok ville skifte om et par år igen for at "komme ind i en rytme"

Jeg Googlede og så youtube, kendte begrænsningerne på tvet og vurderede jeg kunne leve med det i forhold til at spare ca. 25%. og altid været fan af panasonic tv siden de lavede det første plasma tv...

Smutter så i Power for lige at se hvad jeg har købt og bestilt til levering om 14 dage...
SUPER billede som det jo handler om, naturligvis også vist via en fil og 4k demo materiale..

Synes jeg så et "hak" er lidt overfølsom for dem, men gråtonerne var fantastisk...

Fik så klikket over i menuen, synes slet ikke den var intuitiv, fjernbetjeningen er jo den samme som den fra plasmaen da jeg havde min VT20... Sikke tider <B så den kendte jeg... Men synes bare grafikken i menuen, og oversigten over apps var underligt. Må indrømme jeg har vendet mig til LGs webOS og synes den er super..

Så kigger jeg lige på bagsiden af TVet, og jeg ved udmærket at man ikke købet et tv på bagsiden men på forsiden.. Men det lignede bare sådan noget plastik fra den sidste skoda inden VW købte dem. i "skruehullerne" var der sat en "grim" plastisk prop henover.
Mit LG føles bare så lækker også de plastik "finner" der er foran.

Alt i alt endte jeg bare med en dårlig mavefornemmelse, jeg har siden jeg købte en peugeot 306 med alt i udstyr for 15 år siden, lovet mig selv, køb ikke noget med en dårlig mavefornemmelse.

Så jeg er nødt til at springe fra for nu. Jeg skal have nyt tv, men det skal ikke være gz960, så jeg må vente.

Nøj det irriterer mig, men hellere købe noget med god mavefornemmelse og blive skuffet ned købe noget med en dårlig mavefornemmelse og blive bekræftet.
(ja ja helst købe noget med en god mavefornemmelse og blive bekræftet men håber i ved hvad jeg mener)

Beklager meget at have spildt jeres tid, men kan godt bruge det nu har jeg måske et niveau jeg kan skyde efter om et halvt års tid..

Tak for hjælpen, jeg går i vinterhi ;(
Af kruga
#312947
Ikke for at træde i det, men ret sikker på at:
E6 var topmodellen og referencemodellen som alle andre tv sammenlignede sig mod og tabte.
C6 den buede bror som blev lavet fordi Samsung fandt på tv skulle være buet
B6 fordi der skulle været et "billig" alternativ med en gammel processer ;)

Men som nu så er skærmen det samme, kan dog ikke huske hvilken processor der var i C6 kan godt være det var det samme som i E6, men kunne man egentlig få C6 i 65" buet dengang?

bbplayer skrev: 21. apr 2020, 18:43
lennon skrev: 21. apr 2020, 18:22 E6 = markedets bedste (og sidste) 3D performer, hvis nogen eller husker 3D . . .
Nej, C6 er.
Det var oprindelig en grund til det blev i huset og hvorfor jeg valgte den fremfor B6 :) Tror bare E6 er lige så god som C6 der, udover jeg har den buet skærm som ekstra, det er kun grimt på flad væg men fungerer nu godt nok når man ser tv.