Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dunzaus
#303512
Hej jeg sælger min Naim Mu-so 1st generation, da jeg lige har bestilt et Home theater system og så har jeg ikke så meget brug for den længere, da min musik vil blive spillet igennem det.

Den er i virkelig god stand og der er stadig ca. 7 måneders garanti endnu.

Kasse, manual og kvittering medfølger.

Link til billeder: https://www.guloggratis.dk/elektronik/r ... generation

Kan afhentes i Nordborg eller sendes med GLS for 99kr

Pris: 5000kr - Køber betaler porto.

- og den kan ikke pruttes ned.
Senest rettet af Dunzaus 27. okt 2019, 12:32, rettet i alt 1 gang.
Af Dunzaus
#303997
Alt virker som det skal, den fejler ingenting. Har bare fået nogle store højtalere der nu gør at der ikke er nogle grund til at have den længere. Der er 2 minimale ridser ovenpå på ca. 1 cm hver, men de er så at du virkelig skal kikke efter dem for at se dem. Det var ikke muligt at tage et billede af dem med min mobil, så er de.
Af Dunzaus
#304024
SørenFjelstrup skrev:Fejler højtaleren noget / er der ridser eller andre fejl på den?
Interesseret? :)
Af Supergris
#304069
Jeg gætter på, der mangler et "små" i din sidste sætning, med mindre, du har skrevet det så småt, man ikke kan se det? :)
Af Dunzaus
#304070
Supergris skrev:Jeg gætter på, der mangler et "små" i din sidste sætning, med mindre, du har skrevet det så småt, man ikke kan se det? :)
Det er korrekt :)
Af SørenFjelstrup
#304117
Det kunne jeg godt være, men jeg vil helst se/høre den først og jeg kommer ikke lige forbi Nordborg desværre :/
Af Dunzaus
#304118
Skriv din facebook i en privat besked, så kan jeg prøve at lave nogle flere billeder og videoer og sende det på messenger