Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Manse187
#301092
Mine forældre har tænkt på at skifte deres tv ud og tænkte jeg ville prøve at finde ud af om det er muligt at få solgt deres gamle.

Jeg har ikke alt for meget info i forhold til hvad model det er. Jeg ved det er passet godt på og har lige nu kun et billede af det.

Udfra hvad jeg har kunne finde ser det ud til at være Individual Compose modellen med soundbar og fod.

Billede: https://i.imgur.com/ojJggPR.jpg

Eneste billede jeg lige kunne finde, men det her er også mere et spørgsmål om der er mulighed for at sælge sådan et tv og hvad det eventuelt kunne sælges for.

Tænkte der måske var nogle herinde der kunne hjælpe :)
Af Manse187
#301188
hans123 skrev:For at komme med bare en smule vurdering .

Alder ?
Model nr ?
Størrelse ?

Er det mere end 6-7 år gammelt så forvent meget lidt.
Det er i hvertfald en 10 år gammelt, så ja regnede heller ikke med det var meget værd i dag. Jeg må kigge på det når jeg er hjemme hos dem en dag for lige at finde ud af model og størrelse.
Af KuntaKinte
#301258
1. Jeg kender en der har ret godt styr på Loewe. Jeg vil gerne bede ham hjælpe med en vurdering. Men vil du ikke se om du kan finde et modelnummer på bagsiden?

2. Jeg er nok mere optimistisk med at få lidt mere for den end de andre bud der er kommet i tråden. Jeg fik 1200 for et 3 ½ år gammelt Panasonic, på to dage, som jeg selv havde give 3500 for.
Tager man nogle ordentlige billeder (man fejler og mangler billeder fra siden, så man kan fornemme dybden), og laver en ordentlig beskrivelse af tv’et (inkl. specs), så kommer man meget nemmere til et salg.
Men du får det ikke solgt på Flatpanels. Jeg ville poste det på både DBA og Facebook Marketplace.

Evt. skriv en PM med detaljerne. Så skal jeg gerne hjælpe med at finde specs etc.
Af Manse187
#301259
KuntaKinte skrev:1. Jeg kender en der har ret godt styr på Loewe. Jeg vil gerne bede ham hjælpe med en vurdering. Men vil du ikke se om du kan finde et modelnummer på bagsiden?

2. Jeg er nok mere optimistisk med at få lidt mere for den end de andre bud der er kommet i tråden. Jeg fik 1200 for et 3 ½ år gammelt Panasonic, på to dage, som jeg selv havde give 3500 for.
Tager man nogle ordentlige billeder (man fejler og mangler billeder fra siden, så man kan fornemme dybden), og laver en ordentlig beskrivelse af tv’et (inkl. specs), så kommer man meget nemmere til et salg.
Men du får det ikke solgt på Flatpanels. Jeg ville poste det på både DBA og Facebook Marketplace.

Evt. skriv en PM med detaljerne. Så skal jeg gerne hjælpe med at finde specs etc.
Kunne da være en stor hjælp. Jeg skal forbi dem en gang i denne uge, så kan jeg da lige tage et billede af model nr o.s.v bag på TVet.