Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#293340
Hej alle.
Bliver detsvære nød til at sælge mit Sony af8 55” Da jeg kommer til at blive hjemmeliggene i det næste halve års tid og det betyder “konstant” tv kikkeri og er bange for “Burn-in”
Kvittering gælder fra 17.10-2018 Men det er ikke blevet brugt den sidste mdr. Pga indlæggelse og
inden da, alm. Tv kikkeri.
Sælger det for kr. 9000.-

PS. Tv’et er som nyt, ikke en ridse og alt intakt! + kasse :)

Mvh, TD
Senest rettet af TD. 11. mar 2019, 09:25, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af TBC
#293342
Ikke fordi jeg vil ødelægge en god chance for andre, hvis du sælger til en god pris ;-)

Men du behøver ikke at være bange for burn-in grundet konstant tv kikkeri. Det der giver risko for burn-in er meget lyse statiske elementer på skærmen det samme sted i lang tid, især på en meget hårdt/lyst drevet skærm - Det er ikke det at skærmen står tændt og er i brug hele dage, uger, måneder eller år i træk.

I øvrigt er AF8 netop en af de OLED skærme der har den mest aggresive panel-beskyttelses algoritmer og den har også screensaver funktion man kan aktivere, så den slår til efter få minutter hvis man kommer til at gå fra skærmen men den står i f.eks. en statiske smart-tv menu eller man har sat en streaming på pause. Der ud over kan du sætte indstillingen "højeste belysning" til lav eller fra, så driver du ikke skærmen så hårdt og det er lettere at holde ud at se på i længden om aftenen og natten.
Af TD.
#293348
TBC, Det er mærkeligt, forjeg brugt den sidste tid på at, læse & se eksempler på Youtube om
Burn-in på netop OLED i almindelighed.
Nogle skriver det ene og andre noget andet?
Så jeg tør ikke tage chancen...
Det kommer jo nok til at forme sig noglelunde sådan, fra om morgenen, news, senere dvs, kanaler også fim/streaming for resten af pengene???
Det skal lige siges, der der er aldrig blevet “gamet” på det!
#293350
God bedring...det er oplagt chance for at teste "burn-in" risikoen. Hvis du bliver hårdt ramt at det må vi splejse her på siden til et nyt fjernsyn til dig. Du går forrest i videnskabens navn;-)

Og når man er syg trænger man jo netop til dejligt stort fjernsyn.

Håber det hele går godt!
Af TD.
#293368
Det er lidt nyt for mig, det her! Men så sart er jeg heller ikke! De alle skriver jo god bedring osv
og informativ har den da også været! Men klart. Mit primære mål er og sælge tv’et.
Så tak Rasmus for din tråd.

Jeg vil lige benytte tråden til at oplyse jer, at jeg også har en receiver: Denon avr 4000 og 2 stk
B&W højtalere til salg sammen med tv’et. Prisen kan vi altid tale om.
Mvh, TD