Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#289827
Hej gutter,

Jeg overvejer at hoppe på OLED vognen og tænker om nogen kan byde ind med prissætning på et af de "næsten legendariske" sidste Plasma'er - Panasonic 65ST60 ?

TV'et er i perfekt stand - ingen burn-in eller retention overhovedet og ingen defekter. Blev byttet to gange pga. buzzing, så har fået en model der ikke buzzer :) Det er 5 år gammelt og har været vægmonteret.

Håber der er nogen der har input til hvad det bør sættes til salg for :)
Og godt nytår til Jer alle :)
Senest rettet af mbmahs 26. dec 2018, 22:34, rettet i alt 1 gang.
#289854
Jeg tror nu ikke et 5 år gammelt tv er så meget værd, og så skal du nok huske at sælge væg beslag med i prisen, for skærme fra den tid, var jo tungere og det kan nyere beslag nok ikke håndtere på samme vilkår :)

Men 1500-2000 , så er max ramt, og så skal man nok også være glad for middelklasse plasma.
#289858
Jeg vil næsten heller ikke give noget for det. Men det er fordi jeg, som de andre, ikke vil købe det.

Så husk det, altså at vurderingerne kommer fra folk der ikke vil købe tv'et. Interesserede vil altid give mere, end uinteresserede.