Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#289767
Hej,
Muligvis denne til salg hvis Power ikke tager retur. Købt og leveret den 08.12.2018 men bliver for stor i mit nye hus desværre. Kassen er uåbnet og jeg håber derfor at Power tager retur selvom det mere end 14 dage siden jeg har fået det leveret. Jeg har betalt 10.888 kr. og det sælger jeg den også til. Bor i Haderslev og kvittering haves naturligvis
#289813
. Mon ikke den kan. Byttes selv om de 14 dage er gået?

De skriver sådan. Her

Byt dine julegaver helt frem til d. 31. januar 2019
Vi har alle sammen prøvet det; siddet Juleaften og pakket en gave op, der ikke ligefrem vækker jubelscener.

Så er du usikker på, om du har fundet den helt rigtige gave eller har du selv fået en gave, der ikke lige er dig. Fortvivl ikke, hos POWER bytter vi gaver helt frem til d. 31. januar 2019 mod fremvisning af kvittering. Varen skal være i ubrudt emballage. Har du købt et produkt med abonnement, kan den dog ikke byttes.


Mvh Michael
#289821
Hej,
Tak for dit input - jo det håber jeg da også. Kassen er fuldstændig uåbnet. Jeg har fået meget hjælp til valg af
tv herinde og derfor tænkte jeg, at hvis nogle gerne ville have tv'et til udsalgsprisen, så kunne de få det her.
Koster jo 13.000 kr. og opefter p.t. Jeg skal bare have min købspris på 10.888 kr. igen, så er jeg glad:-)