Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zylian
#280931
Mit Sony Bravia 42" fra 2012 skal udskiftes, og jeg er derfor på markedet efter noget nyt. Det skal primært bruges til Xbox One X gaming samt 4K streaming. Derfor leder jeg efter et 4K TV med Dolby Vision og lav input lag. Hvis du allerede ved, at du skal have nyt TV til fx Black Friday, vil jeg meget gerne byde på dit gamle.

Jeg har set, at der er et 55" B8 TV til salg i Power denne weekend til 10.000, men grundet økonomien vil jeg hellere prøve mig på brugtmarkedet. Kan afhente i Jylland og på Fyn.

Mvh
Af bullerfnis
#280933
Har du en ide om hvad du ville give for f.eks et LG b6 55" ? :) Købt i elgiganten i sin tid :)

Har kasse osv, til sikker transport, bor i Randers :)

Er ikke sat til salg, men overvejere nyere model. Dog vil jeg gerne lige se hvad det evt ville kunne indbringe :)
Af Zylian
#280935
bullerfnis skrev:Har du en ide om hvad du ville give for f.eks et LG b6 55" ? :) Købt i elgiganten i sin tid :)

Har kasse osv, til sikker transport, bor i Randers :)

Er ikke sat til salg, men overvejere nyere model. Dog vil jeg gerne lige se hvad det evt ville kunne indbringe :)
Jeg har ikke lige fået kigget på reviews af tv'et endnu, men det får jeg lige gjort :). Du skulle vel ikke vide, hvorfor tv'et ikke er repræsenteret på denne side? https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1444728963
Af Zylian
#280936
Efter lidt kort googlen, kan jeg se, at flatpanels aldrig fik det til test, og derfor er det ikke på listen. Det lader til at tv'et fik en opdatering, der virkelig forbedrede input lag https://www.flatpanelshd.com/news.php?s ... 1490236854. Ift. hvad det er værd, er jeg lidt på bar bund. Jeg googlede også det, og jeg kan se at i maj 2018 mente nogle herinde, at det var ca. 5000 +- 500,- værd ( viewtopic.php?f=14&t=41532 ) . Så vi ligger jo nok et sted mellem 4000-5500 som en umiddelbar indikation.
Af bullerfnis
#280938
Tænkte nok det var i det område. Men så bliver det på tv møblet :P kunne ellers godt nok mig Philips udgave for hue :P dog mangler det vist dolby vision.. :( utroligt der ikke bliver lavet den perfekte udgave endnu
Af Zylian
#280953
bullerfnis skrev:Tænkte nok det var i det område. Men så bliver det på tv møblet Billede kunne ellers godt nok mig Philips udgave for hue Billede dog mangler det vist dolby vision.. :( utroligt der ikke bliver lavet den perfekte udgave endnu
Modtaget :). Jeg læste i går at B6 ikke kan vise 4k 60 hz i Dolby Vision game mode, men er limited til 1080p. Ved du om det er korrekt?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Senest rettet af Zylian 21. okt 2018, 11:50, rettet i alt 2 gange.
Af bromberg
#280959
Mig bekendt kan B6 smet ikke vise Dolby vision i 60hz, men for nu er der vel heller intet materiale i Dolby vision 60hz?
Hdr kan det fint vise 60hz og Dolby vision klarer det fint til 24hz, som vel er det der er behovet idag?
Jeg solgte mit b6 55” i sommers for 6500kr, det var da b8 kostede ca 15.000kr.
Idag koster det vel ca 10.000, så et sted imellem 4-5000kr er nok meget realistisk.
Men ja, jeg ville nok selv beholde også så.:)
Af Zylian
#280962
Som bbplayer nævner, er det da jeg skal bruge tv'et bl.a. til Xbox One X spillen :) I så fald skal jeg vel op i 2017-modellerne?

Mvh
Af bromberg
#280970
Zylian skrev:Det er nævnt her, at 2016-modellerne har denne begrænsning. Så jeg er mere interesseret i 2017-modeller, selvfølgelig til en anden pris https://www.flatpanelshd.com/review.php ... 1506590109
Bare lige så ikke du misforstår - Xbox har mog bekendt ikke spil i Dolby vision?
Og du kan fint se en Dolby vision film med din Xbox på et b6.

Men som det også nævnes, så kan det sagtens være at der findes pc spil med Dolby vision.
Umiddelbart har jeg dog en lille mistanke om at Dolby vision har lange udsigter på konsol til spil brug:)
Men god jagt:)
Af Zylian
#280971
bromberg skrev:
Zylian skrev:Det er nævnt her, at 2016-modellerne har denne begrænsning. Så jeg er mere interesseret i 2017-modeller, selvfølgelig til en anden pris https://www.flatpanelshd.com/review.php ... 1506590109
Bare lige så ikke du misforstår - Xbox har mog bekendt ikke spil i Dolby vision?
Og du kan fint se en Dolby vision film med din Xbox på et b6.

Men som det også nævnes, så kan det sagtens være at der findes pc spil med Dolby vision.
Umiddelbart har jeg dog en lille mistanke om at Dolby vision har lange udsigter på konsol til spil brug:)
Men god jagt:)
Du har helt ret. Tak for opklaringen Billede. Det er en jungle, når jeg kun har lavet research i to dage.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk