Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mathias A.
#270368
6mdr. gammel forstærker fra Sony. Alle informationer til den kan findes her;

https://www.sony.dk/electronics/av-modtagere/str-dn1080

Kvittering, original kasse samt alt tilbehør haves. Står som ny.
Sælges grundet setup-skifte. Kan høres på stereo setup.


Pris: 3750,-

Sted: Sønderborg
Kan sendes mod betaling
Kan bringes inden for 20km mod betaling
Kommer med jævne mellemrum til København
Senest rettet af Mathias A. 12. okt 2018, 09:27, rettet i alt 1 gang.
Af Thomas Lambrecht
#280248
Ikke for at være uhøflig, men den er jævnligt på tilbud til 3500,- i elgiganten, tjek pricerunner prishistorik

Så er 3750,- for en brugt måske en kende dyrt
Brugeravatar
Af DaneLaw
#280371
Vist næppe uhøfligt at informere en given sælger om den gængse danske markedspris, ikke mindst på en ældre annonce.
Er også i skrivende stund til 3500 (+100stk online) (ihvrtfld til & med 14/10-18)
https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... str-dn1080?
og en given køber på flatpanels ville jo nok sidde med en grimasse der kan passe' når han kommer hjem og sanser at det produkt han evt. lige har givet 3750 DKK brugt second hand, i skrivende stund kan købes til 3499 hos en af landets største elektronikforhandlerer.
Mener det er helt på sin plads at informere om de gængse danske markedpriser i salgsannoncer, ikke mindst på et forum som dette hvor vi forsøger at hjælpe hinanden og finde en sund balance' da det kan gavne alle parter, hvis man ikke lige er a'jour med prisniveauet på det man sælger,.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#280372
Hvis I vil købe produktet kan I byde - læs vore retningslinjer. Det står sælger frit for at sælge til den pris han lyster.

Hvis trådstarter ønsker tråden ryddet for støj, så sig til.
Af Mathias A.
#280378
Fnylbert skrev:Hej Mathias
Har du stadigvæk din Sony STR-DN1080 til salg?
Hej Fnylbert,

Den er solgt og skiftet ud med en RX-V683 fra Yamaha i stedet.
Torben Rasmussen skrev:Hvis I vil købe produktet kan I byde - læs vore retningslinjer. Det står sælger frit for at sælge til den pris han lyster.

Hvis trådstarter ønsker tråden ryddet for støj, så sig til.
Det er min egen fejl at jeg ikke har opdateret tråden og markeret den som solgt. Den er forsvundet i hukommelsen. Annoncen kan lukkes/slettes.
Af Mathias A.
#280416
Supergris skrev:Må man spørge, hvorfor du har valgt at skifte? Der er jo ikke tale om opgradering...
Det kommer an på hvilket perspektiv man anskuer. Der er ingen tvivl om at Sony'en er tildelt flere awards og generelt anbefalet, specielt deres Atmos og generel lyd.

Men ... den har simpelthen et forfærdeligt interface og app til kontrol over netværk. Den virkede aldrig (iPhone, iPad og Android), AirPlay fungerede sjældent og så har forstærkeren ingen internet radio.

Jeg syntes at Yamaha'en lyder bedre i stereo - omend den ikke virker til at have samme power som Sony'en.

Derudover bruger jeg en Echo Dot til styring, hvilket Yamaha'en tilbyder. For mig er det rart at kunne bede Alexa om at tænde HUE lyset samt sætte forstærker til netværksradio/Spotify når man vågner, står i madlavningen m.m.
Senest rettet af Mathias A. 15. okt 2018, 07:21, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Pede8000
#280423
Du har helt ret, jeg er stor tilhænger af Yamaha, når det kommer til app og bruger-venlighed.

Kom fra Onkyo og der er en verden til forskel. Yamaha er desværre bare lidt nærige med HDMI indgangene.

Stereo på Yamaha er kanon i "direct", og jeg hører en del CD og SACD.