Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kief
#11995
Hej

Fjernsynet i alle kender godt herinde fra og købt fra fælleskøbet (recordere.dk) sælges. (8500.- dengang)

Der er stadig 1½ års garanti på tv'et, samt al tilbehør følger med. Fungerer perfekt og har været/er super glad for det...

Grunden til det sælges er at det er købt for lille og skifter til 37" i stedet.

En pris omkring 6500 burde være fair, så sparer man stadig en tusse i forhold til TC nuværende pris for tv'et. (så har man til et vægbeslag og kabler :)

Hvis nogen er interesseret - så skriv...

Mvh

Casper
Senest rettet af Kief 12. feb 2007, 11:32, rettet i alt 1 gang.
Af Simonsen1988
#12501
Hey Casper. Jeg er måske intresseret i TV'et. Hvilke kabler og beslag er der med til tv'et? Er der også en fod med?

Har du evt. msn eller en mail jeg kan skrive til?
Af Kief
#12513
Hejsa

Min mail er [email protected]

Ja der er fod med til tv'et. Remote og naturligvis garantien.

Jeg har kabler til tv'et for over 1000 kroner, det er kvalitetskabler fra Hifiklubben. (Nye). Det drejer sig om SCART-kabel, DVI-HDMI kabel, Phonokabel og et antennekabel. Dem kan vi finde en god pris på, så besparelsen bliver endnu større. :)

Mvh

Casper
Af abagnale
#13446
Hejsa.

Er tv'et solgt eller hvordan er status?
Af Kief
#13734
Både og... Det er delvist lovet væk til en person sidst på måneden, men du er da velkommen til at lægge et bud, så må jeg se på det...

Casper
Af bent540
#19184
Hej

er dit dvi til hdmi kabel stadig til salg og hvad havde du tænk dig det skal koste og hvor langt er det :)