Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af millos
#7883
Vil gerne have en vurdering af skærmen, da jeg skal have købt mig en ny TFT skærm. Det er en stor 19" skærm, klasse billede.

Her er et billede jeg lige fandt på nettet af den, den ser meget lille ud, hvilket den bestemt ikke er :)

http://peecee.dk/?id=50376
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#7885
En realistisk vurdering er at du skal ud i naturalier før du kan sælge den. Mit gæt er en enkelt fadøl på en café.

Der er ikke tale om en trinitron skærm og farverne er so-and-so. Du vil få seriøser problemer med at få penge for den. Til sammenligning kan jeg nævne at den NEC grafiker skærm jeg selv forsøgte at sælge for 300 kr. ikke blev afsat og uden at nedgøre din model, så var der tale om en model der var ca. 3 gange så dyr som den du viser her.
Af SLL
#7923
Jeg er selv brændt inde med en Compaq skærm mangen til omtalte, samt en 22" Samsung Syncmaster CRT skærm (som jeg dog stadig benytter. Samsungen kostede mig ca. 7000 kr. for ca. 5 år siden. I dag er det tæt på den kan smides ud.

Ingen vil have CRT skærme i dag, de er simpelthen for tunge og klodsede, og skærmbilledet er ikke for godt når man sammenligner med et TFT DVI billede.

Så det er surt show for os, der har betalt kassen for en CRT skærm, for ganske få år siden, og skal prøve at sælge.

SLL
Af millos
#7927
ja.. især når jeg står og mangler penge til den nye skærm... :D hehe