Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cyber-Frog
#6747
Hvad vil i tro man kan hive ind for en Dell 2005FPW, den ser ud som ny og har ingen døde pixels - Kasse og kvitt. forefindes selvfølgelig.

Grunden til at jeg påtænker mig at sælge er at en 2407WFP trækker lidt i mig :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#6756
Nu er der jo ikke så forfærdeligt meget nyt i 2407 modellen ift. 2405 modellen, så du skal virkelig have en god pris før jeg vil mene det er en god handel at skifte.

Hvor gammel er skærmen?

En forsigtigt bud vil være i omegnen af 5.500 kr. set i relation til den samkøbshandel der er på 2407-modellen herinde.
Af Cyber-Frog
#6759
yakken skrev:Nu er der jo ikke så forfærdeligt meget nyt i 2407 modellen ift. 2405 modellen
Det er en 2005FPW, som der står - Men det kan jo smutte i varmen :)
yakken skrev:Hvor gammel er skærmen?
Skærmen er fra August 2005.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#6760
... det må være varmen, ja. Sorry :)

Så holder de 5500 nok ikke helt, desværre. Et andet bud kunne være omkring 2500 kr. men i det rette forum kan du nok hive mere hjem. Det er trods alt ikke alle der er bekendte med muligheden for mængderabat.
Af Cyber-Frog
#6763
Havde også selv regnet med 2500-3000kr, alt afhængig af hvordan og hvorledes det lige falder sammen med en interreseret køber.

- Der kan jo være en der sidder med den model i forvejen og vil have en mere, i samme design eller lign. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#6775
Hvis det ikke var fordi der var så f... mange skærme til salg på dba.dk så ville du uden tvivl kunne få 3000 kr. for den der, men den drukner jo næsten i mængden. Det er dog gratis at indrykke en annonce, så det kan du jo starte med.

Husk at angive at der ingen pixelfejl er. Det giver i min mening lidt ekstra value idet man jo ikke har denne garanti hvis man køber nyt. Man undgår altså at gamble og får samtidigt 2 års garanti på skærmen, hvilket er glimrende argumenter.
Af Cyber-Frog
#6830
Ja det kunne jeg selvfølgelig prøve, tænkte jeg ikke lige på netop på grund af det massive udbud der er på dba.

- Har en kollega der muligvis vil købe den til en, for os begge, fornuftig pris så det forsøges først :)
Af Cyber-Frog
#6832
En mod må gerne slette denne tråd hvis den er til gene, har oprettet en salgstråd.