Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thug
#5982
Hej.

Ja lad os gå direkte til sagen.
Jeg købte i januar måned en 37" philips lcd tv som så ligepludslig ikke gad at vise nogle tv kanaler, så jeg sendte den til reperation og nu har den været der i lidt over 2 måneder. De har nu sagt jeg kan vælge et nyt tv fra dem til de 14000kr jeg har betalt for denne eller finde en dyre og betale det den koster ekstra. Mit problem er at jeg vil have et andet tv fra et andet sted, som i nok godt kan forstå.

Men ja jeg tænkte om nogle ville være intresseret i et fjernsyn fra El-giganten som nok bliver mellem 37-40" måske 42" kommer an på prisen. Som mærke nok bliver philips, sony eller samsung hvis de har det. Men ja så ville jeg så købe den og sælge den ubrugt i samme pakke som jeg får den i, men til en billegere pris på ca. 500-800kr.

Skal være i københavn området eller hvertfald sjælland da den ikke bliver sendt den skal afhentes af køber. Så det jeg tænkte i kunne gøre var at vælge et fjernsyn fra el-giganten til 14000kr. så ville jeg så sælge den til jer til en lidt billigere pris. (hvis den koster fx. lidt mere helst op til 1000kr gør det ikke meget, bliver stadig 500-800kr. billigere)

Den El-giganten den er købt i er på nørrebrogade og jeg skal ud og vælge et nyt her imorgen på mandag.

Hvis i har nogle spørgelsmål så bare kom med dem her :)