Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#303980
Jeg noterer mig, at koreanske medier allerede har døbt Samsungs teknologi BOLED (blue OLED), i samme stil som de kalder LGs WOLED (white OLED).

De spekulerer også i, hvordan Samsung vil markedsføre skærmene. Der kører pt. en sag ved den koreanske Fair Trade Commission om potentiel misvisende markedsføring af LCD TV som "QLED". De koreanske medier tror, at udfaldet af sagen få betydning for, hvordan Samsung vælger at markedsføre.
Af PeterD
#303990
Rasmus Larsen skrev:Jeg noterer mig, at koreanske medier allerede har døbt Samsungs teknologi BOLED (blue OLED), i samme stil som de kalder LGs WOLED (white OLED).

De spekulerer også i, hvordan Samsung vil markedsføre skærmene. Der kører pt. en sag ved den koreanske Fair Trade Commission om potentiel misvisende markedsføring af LCD TV som "QLED". De koreanske medier tror, at udfaldet af sagen få betydning for, hvordan Samsung vælger at markedsføre.
Fair nok, men hvad med de andre (primært kinesiske firmaer) som bruger navnet QLED?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7