Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#286652
Globulus skrev:Navnet på kanalen giver selvfølgelig en antydning af en forkærlighed for Quantum Dot.
Mangler google ikke det berømte "P" som flere lande bruger, når de bruger finansierede produkter i deres indslag?

P = Product placement.
Af janbau
#286677
larsne skrev:Faldt over denne youtube video hvor afsender midlest talt ikke er fan af OLED tv. Har det noget på sig (specielt det med black-crush), eller er der tale om ren LED fanboyism?
https://www.youtube.com/watch?v=R_8iDnGaKhs
Quantum Apotheosis Han er total useriøs :D Viste det var ham , Han har stort det kun en skærm i hans hoved og det er Sony XE 90 som er en ganske udemærket skærm , men at hamle op med Oled det holder bare ikke. Han er efter min mening belastende at høre på- Nu er det ikke kun Oled han langer ud efter, jeg var lidt på Udkik efter en Q Skærm fra Samsung til Black friday dem langer han også ud efter her nævnes igen Sony XE som bedre sågar Q8DN som jeg var tæt på at købe . Men slog heldigvis koldt vand i blodet da jeg har Oled i stuen , jeg mangler en opdatering til soveværelse. Hvor 49 tommer er passende havde sidste års Q 7 i tankerne som stod til 4999 kr. Men nåede desværre ikke at bestille Sony Sony XF 90 49 tommer som stod til 5999 kr. men de var hurtig udsolgt.