Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#250983
Jeg fik på nakken af Sony for at skrive, at teknologien var udviklet af LG.Display :) Men ikke desto mindre var det LG.Displays budskab, hvis man mødte de koreanske ingeniører i baglokalerne på CES.

Uagtet så er Sony naturligvis den eneste, som tilbyder det på markedet, Men hvis det rent faktisk er udviklet af LG.Display, så får vi det nok at se i andre skærme senere hen. Sikkert LGs egne. Jeg tror næppe, at det er med i B&O's.
Af Mfede
#251000
Ja, netop. Jeg så godt, at du måtte rette en artikel! ;)
Det lader dog til at fungere ret godt, så man kunne vel godt forestille sig, at LG måske selv vil benytte det på et tidspunkt.

Ved du noget om status på den nye fabrik, som skal åbne til vinter?
#251160
Kinesiske Skyworth lancerer wallpaper OLED. Jeg havde egentlig forventet, at LG ville holde panelerne på egne hænder i minimum 1. år, men de skal naturligvis have en vis volumen i produktionen. LG har vist ikke særlig stor tilstedeværelse på tv-markedet i Kina, så det giver nok mening at lade Skyworth sælge i stedet.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1493701964

Det kunne være interessant at se hvad B&O kunne få ud af wallpaper-panelet :)
Af Mfede
#251398
Hm.. Jeg er ellers ret sikker på, at Elgiganten allerede havde flere af skærmene til at være stående til "på lager" på deres hjemmeside allerede i slutningen af marts. Det var dog selvfølgelig ikke W7.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12