Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SmukkeHansen
#159166
Hej ;-)

Har lige et spørgsmål.
Det skal lige siges at jeg intet ved om 3D så det kan godt virke lidt blondine-agtigt ;-)

Kan jeg med mit nye 3D fjernsyn downloade en 3D film, smide den på AppleTV og få 3D effekten med over ?

Hilsen Jesper
Af bleed_blue
#159196
Nu kender jeg ikke noget til Apple TV, men hvis den fungerer som andre media players, så er svaret ja. Hvis du har en 3D film i SBS format, så afspiller du filmen som normalt, og aktiverer TV'ets 3D funktion.

Det har jeg selv gjort med fint resultat med WD TV live, PC og USB stick. Dog ikke med PS3 (via PS3 media server) - den vil ikke!
Af lgowner
#159624
atv er kun 720p?, så du kan så ikke få det optimale ud af en 1080p/sbs 3d film du henter.. da atv ikke kan sende den til tv't i korrekt opløsning.
Af jordandk
#163503
lgowner skrev:atv er kun 720p?, så du kan så ikke få det optimale ud af en 1080p/sbs 3d film du henter.. da atv ikke kan sende den til tv't i korrekt opløsning.
Den nye ATV boks er da 1080p, så selvfølgelig kan han det hvis det er den nye boks, ellers har du helt ret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#163506
Den nye Apple TV kan pt. ikke afspille noget du har downloadet overhovedet. Den skal jailbreakes før den kan afspille andet end dét du køber på iTunes.
Af lgowner
#163513
jordandk skrev:
lgowner skrev:atv er kun 720p?, så du kan så ikke få det optimale ud af en 1080p/sbs 3d film du henter.. da atv ikke kan sende den til tv't i korrekt opløsning.
Den nye ATV boks er da 1080p, så selvfølgelig kan han det hvis det er den nye boks, ellers har du helt ret.
det var den ikke d. 31 januar :) da ATV ny model kom senere. så spørgsmål og svar var korrekt på det givne tidspunkt.

og det lyder til at svar stadig er tilsvarende.