Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#309997
Ja, nu er det måske ikke her , men jeg synes jeg har haft så mange problemer med YouSee med administration og teknik igennem en del år... Har skrevet en del, men sjældent fået en løsning.

Dette er skrevet i går.... Problemet kan også være et manglende codec eller manglende Frame Rate , fps.

Kære Ledelse og Support…………….

Nu har jeg erfaret at kanal Viasat Ultra HD , plads nr. 17, ikke kan modtages…….på mine tv, 6 stk tilsluttet.

Men, har netop købt et nyt i år og dette er det eneste der kan modtage denne kanal, trods jeg har andre nyere Ultra HD tv med 3840 x 2160 opløsning.

YouSee kan da ikke tilbyde deres kunder denne kanal som både er i mellem- og fuldpakken. Har talt med YouSee flere gange og fortalt at det ikke er min installation der fejler noget, alle mine 8 Coax dåser kan levere denne kanal.
Blev tilbudt en tekniker her den 6.2.20 imod betaling, -- som jeg afviste og ville få det U/B….. Ringede så igen til YouSee og spurgte hvordan han ville løse dette når min installation var ok.

Så måtte jeg oplyse at kravet til tv er : Frekvensen til billedbehandlingen skal være på 25 Mbit og mine tv har kun 15 Mbit ……….Kunderne skal jo ikke være teknikere og specialister i nye tv ….

Så med den baggrund må ledelsen i YouSee have røde ører, for man kan da ikke tilbyde denne kanal til Danmarks befolkning hvor kun få % har mulighed for at modtage.
Dette problem må I da have oplevet tit, for hvor mange vil ikke se Sport i UHD.

Ingen reaktion fra jer, kun OK vi annullerer teknikeren…… Ingen forslag til problemløsning…. Jeg prøvede også på at ville tale med en tekniker, men forgæves…………………

Så mange spildte kræfter fra mig og fra jer……..Og bestemt ikke første gang…

I skal have bedre uddannet personale der kan imødekomme opkald med tekniske dybere spørgsmål………..samt en klar udmelding i jeres materiale hvad mulighederne er for at få de kanaler som man betaler for…….. , det er jo altid rart at få hvad man betaler for……………

Til sidst, hvorfor er den kanal ikke med i jeres APP.

Håber at få et godt og uddybende svar ..


Med venlig hilsen !:(

Mogens Christiansen.
#310001
Bertil skrev: 7. feb 2020, 12:30 ...
Så måtte jeg oplyse at kravet til tv er : Frekvensen til billedbehandlingen skal være på 25 Mbit og mine tv har kun 15 Mbit ……….Kunderne skal jo ikke være teknikere og specialister i nye tv ….
...
Et tv “stiller ikke krav ” om “Mbit” ved modtagelse af rundspredte programmer...
#310003
Så du modtager tv signal igennem en boks på fiber eller på coax? eller antenne kabel direkte fra væg ind i tv? Det synes jeg ikke du nævner.

Og når support begynder at tale Mbit/s og du snakker framerates og fps, så er i jo begge inde på IPTV og ikke DVBC/DVBT og H264/H265 modtagelse.
#310009
Tak for alle svar, super at få en god dialog med jer...………….
og til orm 08. ---- Yes, så har jeg fundet den på kanal 2017, tak for det....

Der kan man se hvad YouSee gør for deres kunder, ingenting...…….

God week end til alle.