Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#262512
Hej FP. jeg står og vakler lidt imellem de her to modeller.

Vi har i 7 år haft det samme 42 “ philips fra 2010 hængende og vi vil skifte i det nye år.

Det skal primært bruges til kabel tv ( inden vi overgår helt til streamning ) HBO, Netflix mm. Men men.. vigtigst af alt så skal det bruges til sport.

Har læst at b6 skulle give glimtende bevægelser af bold, spillere mm under fx fodbold.

Vi regner med at købe i det 1. Kvartal af det nye år. Er der andre modeller vi skal overveje :)
Af aalb1970
#262515
B6 er en 2016-model, så hvorfor overhovedet overveje den?

Et godt råd:
Tag ud i forretningen og se på mulighederne. Herinde vil du rådgivning i øst og i vest ift. hvilket tv, der er bedst til fodbold.
#262516
aalb1970 - jeg mente også b7 :)

Det der med at tage ud og se er virkelig en jungle, når de forskellige ekspedienter prøver at prakke en noget på som slet ikke er det man kom efter. Så det er lige før jeg hellere vil have jeres mening frem for en der prøver at sælge mig noget så butikken får noget ud af det i stedet for mig..
#262518
Der er intet galt med den rådgivning du får herinde, og da slet ikke i forhold til butikkerne, hvor du vil blive rådgivet i øst og vest, afhængig af hvilken butik du besøger. Og for at vende tilbage til emnet, hvis det er OLED du går efter, så er det indtil videre kun LG der producerer denne panel type, så du kan derfor regne med at der er LG paneler i samtlige OLED TV på markedet. Mht til Sony XE9005, så er vi mange der mener at det er årets "value for money" TV, hvis det er LED du går efter. Sony står pt til knap 10K og Philips til 13K. LG55B7 koster iøvrigt 12K.
Held og lykke med dit køb.
Af jilech
#262527
Har selv netop købt C7, og var også skeptisk efter folk siger det ikke var godt til sport, men tog chancen. Det virker fint til sport. Fodbold vises fint. Får tv igennem YouSee.

Og det med fodbold, var det ikke også en snak man havde i starten med led tv, at led skulle være åh så dårligt og der var slør.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Af aalb1970
#262564
rasmus.mikkelsen skrev:aalb1970 - jeg mente også b7 :)

Det der med at tage ud og se er virkelig en jungle, når de forskellige ekspedienter prøver at prakke en noget på som slet ikke er det man kom efter. Så det er lige før jeg hellere vil have jeres mening frem for en der prøver at sælge mig noget så butikken får noget ud af det i stedet for mig..
Du skal ikke lytte til, hvad ekspedienterne siger med mindre du besøger en specialbutik :-) Ofte får de avancer ved at sælge bestemte producenters tv.

Det allerbedste du kan gøre, er derfor at se skærmene i aktion, og herefter træffe en købsbeslutning.
Af aalb1970
#262565
henrik.yde skrev:Der er intet galt med den rådgivning du får herinde, og da slet ikke i forhold til butikkerne, hvor du vil blive rådgivet i øst og vest, afhængig af hvilken butik du besøger.
Det jeg referer til er, at der allerede findes et utal af indlæg af denne type ("Nyt tv til fodbold"), hvor den stakkels poster må blive godt forvirret, da den ene halvdel af indlæggene mener at OLED er noget bras til fodbold og at Sony er det eneste, der duer, mens den anden halvdel mener det modsatte.
#262634
Hej Rasmus

Jeg har pt. et 75" xe9005 og et 65" C7 stående i stuen.

Hvis du bor i nærheden af Lyngby er du meget velkommen til at kigge forbi med det ønskede materiale fx på en HDD. Så du kan se det på begge skærme.

Mvh

Bjarne.