Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pollax
#212985
Hej.

Har lige købt og fået mit nye tv LG55ea8800w sat op på væggen. 1. indtryk er meget positivt. Det står rigtig flot med "out of the box"settings, men er sikker på det kan bliver bedre.
Har set lidt tv og er yderst tilfreds med billedet.

Tvèt er den model med billed-ramme. Den bliver leveret i 2 store kasser hvor skærm og billed-ramme er pakket seperat. Har ikke monteret rammen (endnu) da jeg kører lyden over mit stereoanlæg. Der medfølger en magic - remote med, men ingen universal fjernbetjening - lidt ringe efter min mening. Har dog kontaktet sælger og har fra LG kundeservice fået lovet at de vil sende mig en "normal" fjernbetjening, selvom den ikke er inkluderet i indholdet. Rigtig fin service fra LG. Og så følger der iøvrigt 8 par briller med til at kunne se 3D. + et kamera til at montere på toppen af tvèt. Alt i alt en god og solid pakke fra LG.

Har kun nået og se et par film(the equalizer og the pefect wave) sort er bare sort og i sidstnævnte film er der et helt fantastisk billede med hav,sol og bølger - det ser super ud. Vil i weekenden prøve forskellige settings, f.eks dem her siden hvor skærmen bliver testet. Har også set lidt sport på tv, tennis og fodbold og her der ingen problemer med de hurtige bevægelser. Eneste minus indtil nu er, at tvèt er monteret mod mine vinduer, og at jeg ikke helt kan lukke lyset ude i min stue - så jeg får lidt genskin når jeg ser tv i dagtimerne. Det kan selvfølgelig fixes. Om aftenen er det virkelig en oplevelse at se tv :) Jeg kommer fra et pioneer plasma der var blevet 15 år - og tænkte nu var det tid til en opgradering - og det fik jeg så.

Har købt tvèt hos wupti - 2 dage så stod det i min stue - dejlig hurtigt og yderst tilfreds med betjeningen. Prisen var 19995kr - en ok pris for et lækkert tv der kun er 4m tynd, synes jeg. Fona vil have 30000kr - så jeg synes at jeg har gjort et godt køb. :D Har ikke nået at tage billeder endnu, men kan tage nogle af skærmen senere.

Ja det var så bare min lille anmeldelse at en OLED skærm fra LG.
Håber i kan bruge mit input til noget, hvis i står og er i tvivl om køb af OLED ?
Jeg vil anbefale dette tv - er yderst tilfreds.

Mvh. Pollax
Brugeravatar
Af hans123
#212995
Lækkert med første hånd anmeldelse.

Kan du ikke poste et par billeder fra dit setup
Af janbau
#222575
Heder modellen ikke LG55ea880w og ikke 8800 w