Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af RockMedØerne
#198025
Går ud fra at det hele kan klares fra kanallisten, både at vælge info om den enkelte kanal og at slette den evt. :) Har ikke selv Panasonic, så det er bare et gæt udfra hvordan det foregår på andre tv mærker :)
Af Van
#198053
Hej CJMK

Hvis det er fordi, du gerne vil have et billede fra en TV kanal i øverst venstre hjørne i TV Guiden. Så tror jeg altså, det er lettere at fabriksindstille TV´et, og derefter følge min tidligere post. Istedet for at du skal til at slette kanaler på 143 MHz. Jeg er faktisk ikke engang sikker på, at det virker på Panasonics TV, bare at slette de kanaler der eventuelt ligger på 143 MHz. Muligvis virker det, hvis du foretager en Autosøgning af kanaler, og vælger en højere start frekvens end de 143 MHz, som vælges når du har valgt YouSee som udbyder. Men igen jeg ville fabriksindstille TV´et.

Fabriksinstilling foretages i Menuen, under Indstilling, vælg derefter System, så kommer der et punkt der hedder Fabriksindstilling. Når du så indstiller TV´et igen, skal du ikke vælge YouSee men andre, indtaste frekvensen til 143,00 MHz og Netværks ID til 100.
Af Sphinx
#198391
Jeg har lige fået mig et 50VT60E

Er der nogen der kan give et tip om hvordan man får et analogt linjesignal ud til min forforstærker i mit stereoanlæg?

Skal jeg bruge hovedtelefonudgangen og et adapterkabel? ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#198395
En optisk konverter kunne være et bud.
Af Sphinx
#198442
Torben Rasmussen skrev:En optisk konverter kunne være et bud.
Jeg fandt ud af det.

Der er et specielt kabel med til AV1 med et scart stik i den fjerne ende. Her nupper jeg linjesignalet fra.

Dog så er lyden en smule forsinket i forhold til billedet, hvilket der ikke lader til at være en løsning for. :((