Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af S.G
#182807
Var det en pris under de 5555kr?
Af Gonardo
#182865
kronholm skrev:Nej har ikke prøvet 3d-shooters. det eneste spil min ps3 anvender er fifa. O_O

Men har siden hen returneret det, da jeg synes der var for meget genskin. Jeg har nogle spasser persienner som burde skiftes ud, men problemet var ikke så stort med mit ældre samsung. Synes også tv'et var lidt lyssvagt. Især i spil-profilen hvor man er lidt begrænset med indstillingerne. At skrue op for brightness hjælper ikke rigtigt, det gør bare billedet mere hvidt.

- Har bestilt panasonic ST50Y til 6.999 i Fona istedet. :s
Hvordan går det med ST50 i forhold til LGen :)
Af kronholm
#182875
Gonardo skrev:
kronholm skrev:Nej har ikke prøvet 3d-shooters. det eneste spil min ps3 anvender er fifa. O_O

Men har siden hen returneret det, da jeg synes der var for meget genskin. Jeg har nogle spasser persienner som burde skiftes ud, men problemet var ikke så stort med mit ældre samsung. Synes også tv'et var lidt lyssvagt. Især i spil-profilen hvor man er lidt begrænset med indstillingerne. At skrue op for brightness hjælper ikke rigtigt, det gør bare billedet mere hvidt.

- Har bestilt panasonic ST50Y til 6.999 i Fona istedet. :s
Hvordan går det med ST50 i forhold til LGen :)
Skrækkeligt... Billedet var selvfølgelig bare iorden, men BEGGE de 50" ST50 jeg havde hjemme hylede gevaldigt fra strømforsyningen (plasma-buzz). Jeg kunne sidde i et andet rum og høre hvornår der kom lyse farver på billedet, og det kunne jeg ikke acceptere. Når mit gamle 50" mellemmodel fra samsung 2009 kunne laves uden at have nogen irriterende summen, så forventer jeg også at panasonic kan det flere årgange efter. De røg begge retur....

Nu har jeg så et nyt samsung PS51D8000 som har flere blinkende pixelfejl, så det skal også returneres... Jeg går snart ned. ;;)
Af S.G
#182892
Mit tv projekt har også kostet grå hår.
Har måtte køre 3 gange forgæves efter et 50pm680t tv i elgiganten.. Adskillige 100km, på trods af en kundeservice der kunne bekræfte et tv der var hjemme. Har endelig fået et igennem en fysisk butik. Det kommer i næste uge. Fik en super god service pga overstående af en ekspedient. Og en endnu bedre pris på tv´et!
Jeg bestilte i nat et 60pm970t, og afleverer det 680t der kommer i næste uge retur uden at pakke det op. Medmindre jeg er uheldig at 970´eren har fejl!
Af jones31
#182910
S.G skrev:Var det en pris under de 5555kr?
Ja 3999,-
Af Gonardo
#182912
kronholm skrev:
Gonardo skrev:
kronholm skrev:Nej har ikke prøvet 3d-shooters. det eneste spil min ps3 anvender er fifa. O_O

Men har siden hen returneret det, da jeg synes der var for meget genskin. Jeg har nogle spasser persienner som burde skiftes ud, men problemet var ikke så stort med mit ældre samsung. Synes også tv'et var lidt lyssvagt. Især i spil-profilen hvor man er lidt begrænset med indstillingerne. At skrue op for brightness hjælper ikke rigtigt, det gør bare billedet mere hvidt.

- Har bestilt panasonic ST50Y til 6.999 i Fona istedet. :s
Hvordan går det med ST50 i forhold til LGen :)
Skrækkeligt... Billedet var selvfølgelig bare iorden, men BEGGE de 50" ST50 jeg havde hjemme hylede gevaldigt fra strømforsyningen (plasma-buzz). Jeg kunne sidde i et andet rum og høre hvornår der kom lyse farver på billedet, og det kunne jeg ikke acceptere. Når mit gamle 50" mellemmodel fra samsung 2009 kunne laves uden at have nogen irriterende summen, så forventer jeg også at panasonic kan det flere årgange efter. De røg begge retur....

Nu har jeg så et nyt samsung PS51D8000 som har flere blinkende pixelfejl, så det skal også returneres... Jeg går snart ned. ;;)
Sådan noget pis rent ud sagt ;) Hmm, så billedet er bedere på Pana end LG, men Panaen hyler mere end LGen...sikkert et dilemma...
Og nu prøver du også Samsung, som i forvejen har en rigtig dårlig service når deres produkter går istykker...
Af kronholm
#182916
Gonardo skrev:
kronholm skrev:
Gonardo skrev: Hvordan går det med ST50 i forhold til LGen :)
Skrækkeligt... Billedet var selvfølgelig bare iorden, men BEGGE de 50" ST50 jeg havde hjemme hylede gevaldigt fra strømforsyningen (plasma-buzz). Jeg kunne sidde i et andet rum og høre hvornår der kom lyse farver på billedet, og det kunne jeg ikke acceptere. Når mit gamle 50" mellemmodel fra samsung 2009 kunne laves uden at have nogen irriterende summen, så forventer jeg også at panasonic kan det flere årgange efter. De røg begge retur....

Nu har jeg så et nyt samsung PS51D8000 som har flere blinkende pixelfejl, så det skal også returneres... Jeg går snart ned. ;;)
Sådan noget pis rent ud sagt ;) Hmm, så billedet er bedere på Pana end LG, men Panaen hyler mere end LGen...sikkert et dilemma...
Og nu prøver du også Samsung, som i forvejen har en rigtig dårlig service når deres produkter går istykker...
tja, pas. Samsung er vel de eneste der tager ud til folk og reparerer fjernsyn... dvs på de nordiske modeller.

Har dog fået at vide af min forhandler, at samsung siger der ikke skal være sådan nogle pixelfejl, og derfor bliver returneringen betalt af forhandleren. Så ingen penge mistet, kun tid. Lige før jeg overvejer LCD. Puuuhaaa....
Af Gonardo
#182924
Efter at havde læst på forskellige hjemmesider på nettet, så kommer der sgú ikke Samsung indenfor mine døre :) ...prøv evt. at google det ;-)

Kan godt forstå du overvejer LCD/LED :)
Af S.G
#182926
jones31 skrev:
S.G skrev:Var det en pris under de 5555kr?
Ja 3999,-
De var sq en god pris :) De var vel væk hurtigt?
Noget køtilbud?
Af JAB2300
#232616
Hey,

Jeg har samme LG TV og har lige købt en brugt, velfungerende PlayStation 1, men der er mega stor delay. Har prøvet så slå billedet over på "spil" og det gave ikke noget. Kan det have noget at gøre med kablet?

Vh

Jacob