Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marsman
#163327
Nå - efter at have kigget på TV siden november sidste år, fandt jeg endelig mit nye TV :D

Det blev til modellen lige under LG LM760T nemmelig LG 55LM670T



Udpakningen så sådan ud, så selv der var det en god start

http://www.mejuba.com/albums/Marsman/96 ... w/original

Det indholdt diverse ledninger, 4 x briller og 1 par til at sætte på et par rigtige briiller

http://www.mejuba.com/albums/Marsman/96 ... w/original

2 x remote, som Rasmus også beskriver på 760'eren, en fod, men ingen Dual Play briller i boksen og selvfølgelig et stk TV
og wow det er bare lækkert.
Yderglasset er der lidt refleks i, men ikke så vildt - kun hvis der er fuldt sol lys ind

http://www.mejuba.com/albums/Marsman/96 ... w/original

Jeg fik sat det til og blev noget overasket over, at det ikke gik helt ud til kant, som man havde set på de fotos. der har været vist :o
men når det er sagt, må jeg sige, at det står rigtig godt.
Det er super nemt at indstille kanalerne.

Smartdelen har jeg ikke prøvet så meget endnu, men jeg har da været på Google via wifi og det går pænt hurtigt.

Første film jeg så var Tintin i 3D og der var jeg virkelig imponeret. Det stod knivskarpt og god film :)

http://www.mejuba.com/albums/Marsman/96 ... w/original

TV2 film står også rigtig godt, men jeg sidder 4 meter fra skærmen, så derfra ser alt vel godt ud.
Wii remoten er rigtig fed, er rigtig nem at bruge og lyden på TV'et er ok, men jeg har købt Yahama soundbar ysp 2200 og der er kun en ting at sige: Hvad skal man med baghøjtaler?! Denne her soundbar lyder bare for godt.
Sortniveauet er, som jeg kan se det, rigtig godt.

Konklusion:

Rigtig lækkert tv - står super godt.
Et TV, som jeg varmt kan anbefale.
Eneste minus lige nu er den sorte kant, som man ikke kunne se på original foto fra LG

Hvis der er nogle spørgsmål så skriv endelig, så skal jeg se, om jeg kan svare
Af allando
#163352
Tillykke.hvor har du købt og til hvilken pris?
Af Marsman
#163355
jeg har givet 15500
men kan ikke oplyse hvor da det er en venne pris :)
Af allando
#163376
Øv....det synes jeg er dyrt....
Det bliver ikke LG til mig.... :( :(
Af allando
#166000
Er du stadig tilfreds med LG 55LM670?
Af Marsman
#166004
Ja super glad for det og syntes det er fed 3D så lige legend of the Guardians the owes of gahools super flot 3D :)
Af allando
#166019
Ved du om der er forskel på lm660, lm669 og lm670, bortset fra design og farve?
Af jones31
#166025
Der er ikke forskel på dem, elgiganten har lm669, expert har 670 og det er der han har købt den. lm760 er kun elgiganten der har den, som er lige tanden bedre end de 3.
Af allando
#166060
Hej Marsman
Jeg har idag modtaget et LG 55LM660S.
Har du tid til at skrive hvilke indstillinger du har?
Vh
Allan
Af Marsman
#166082
hej allando
Og tillykke med det håber du bliver glad for det
Jeg har ikke fået indstillet det endnu står faktisk godt som det kom
men har haft skervet med rasmus og man skulle kunne bruge indstillingerne fra lm760 dette skrev han
(Jeg har kun set LM670T kort og ved ikke om den reagerer på helt samme måde, men overrodnet burde du godt kunne. Undlad dog at bruge RGB (rød, grøn, blå) indstillingerne. Og så husk, at hvis du har det i en stue, så kan det være en fordel at slå Eco-funktionen til eller at skrue og for "baggrundslys" )

mvh

Marsman
Af allando
#167653
...jeg har returneret mit LG55LM660S...
...jeg har et Pioneer 50" fra 2006 og billedkvaliteten er markant bedre...
...så nu kigger jeg efter Panasonic ST50...
Af allando
#167885
...hmmm...
LG 55LM6700 anmeldt af cnet.com karakter 2,5 ud af 5
LG 55LM660T anmeldt af cnet.co.uk karakter 4,5 ud af 5
man skal vist tage anmeldelser med et gran salt........
Af thg
#167904
allando skrev:Ved du om der er forskel på lm660, lm669 og lm670, bortset fra design og farve?
LM670 er inkl. Dualplay 3D-briller (2 par mener jeg og derudover 4 af de alm. 3D briller)
Af lgowner
#167910
allando skrev:...jeg har returneret mit LG55LM660S...
...jeg har et Pioneer 50" fra 2006 og billedkvaliteten er markant bedre...
...så nu kigger jeg efter Panasonic ST50...
allando skrev:...hmmm...
man skal vist tage anmeldelser med et gran salt........
den gælder jo også for diverse "after-buy" bruger indlæg :D

det virker også lidt overraskende at du sætter en LED op imod en pioneer plasma, så burde du fortsætte med en LG plasma, når alt skal være fair.

men er helt enig, du får ikke samme billed, du får noget andet og tilsvarende godt inde for sin billed standard.