Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allando
#167936
...advarsel....subjektiv opfattelse...

...jeg havde håbet på, at udviklingen for LED/LCD siden 2006, ville have været bedre. Men LED/LCD kan efter min mening ikke hamle op med plasma...det bliver meget tydeligt når man ser Blu-ray film i mørke...

...iøvrigt er forskellen på 50" til 55" ikke mærkbar stor...derfor skal det næste plasma være mindst 60"...(Panasonic TX-P65ST50 er umiddelbart min favorit)...
Af Coolsmarti
#169604
Hey! Tak for god brugeranmeldelse :-)
Får selv dette TV på Tirsdag, og vil lige høre om du kender til de optimale RGB indstillinger, nu når Rasmus ikke anbefalede at bruge de settings som han har skrevet til LM760T?
Af Langvad
#169606
@ allando, det med at LED/LCD ikke har udviklet sig siden 2006 er jeg slet ikke enig med dig i. Dog vil jeg så osse sige, at de panasonic plasma jeg har set fra sidste år, er der flimmer i som på de gamle billedrørs tv hvilket ville være et stort irritations moment for mig. Dog var der ik helt det samme flimmer på sidste åra samsung ps64.
Det med hvad man vælger er jo en smagssag, og der vil jo desværre altid være fordele og ulemper på begge standarder.
Af THM
#169629
Jeg kan også se en flimmer effekt på panasonic plasma, men det er dog slet ikke det samme som ved gamle billedrør.
Har nu købt en LG plasma og det flimrer væsentligt mindre.
Derudover syntes jeg lcd tv idag er væsentligt bedre end tidligere. I den billige ende finder man ikke det samme lort som man gjorde for bare få år siden
Af Coolsmarti
#169823
Så modtog jeg det, og hold da op et lækkert TV! Mht. RGB indstillingerne, kan det så passe at man slet ikke kan sætte disse? Synes ikke jeg kan finde dem.

Pft.
Af benterikjensen
#174688
Jeg har et 47LM669t tv og det kører super.
Jeg har koblet en 2 TB hd på med film i alm dvd format.
Og billed og lyd kører bare perfect, men hvordan vælger man DK undertekst?.
Jeg kan ikke lige se, hvordan man kommer ind og vælger det i menuen.
Kan nogen hjælpe her.
Af hebbach
#180599
Jeg har lige købt et 660T (dog 47") og ser håndbold pt. uden nogen form for motion blur. Har også set en del fodbold og heller ikke her har der været noget.
Jeg er måske også lidt "farvet" da jeg kommer fra et meget gammelt og lille tv.
Af Marsman
#180626
Hej

Jeg har heller ikke lagt mærke til noget
men sidder også 3,5-4 meter fra skærmen
så det kan godt være man ikke ser det
Af S.G
#182773
De har 760´eren på bud i elgiganten til 15k i fald nogle er efter 670´eren