Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marsman
#163380
nå så fik elgiganten den på tilbud til 15999 det må man da sigetilbudet gælder fra
10-4
Af knudknud3
#163383
Hej Marsman, du er på den forkerte side, og prisen hos El-Giganten for 47LM760T er 15.499kr. 55" koster meget mere.
Af Marsman
#163386
hvis du kigge i avisen fra elgiganten fra idag koster LW55lw980w 15999
Af knudknud3
#163406
OK. Marsman, du har flere jern i ilden.
Jeg kan stå inde for 47LW980W, det er et super TV, og så har den (og 55") drejefod. Hvis jeg havde haft plads, ville jeg have købt en 55". 15.999kr. for 55" er en fin pris, men da jeg købte min til ca. 12.000kr., var der andre, der var lidt billigere end El-Giganten, hvor jeg købte min før jul.
Af kennethm
#165176
Jeg er ret nysgerrig vedrørende 3d'en på skærmen da jeg skal vælge mellem at købe lw980 i 55" snart, eller om jeg skal vente til den nye lm760 i 55" er faldet til tilsvarende pris på de ca. 16.000.
Er der nogen der har erfaringer med de to skærme mht. 3d forskelle, om der er kæmpe forskel pga. De nye algoritmer?
Og billedekvalitetsmæssigt, står de så lige skarpt i hd kvalitet?
Har ikke selv set lw980 nogle steder, så hvis der er nogle der ved hvor de står som udstillingsmodeller må de meget gerne sige det!

Nu har du haft skærmen i nogen tid kan jeg se, er du stadig tilfreds med den Petersm72? :-)
Brugeravatar
Af Koluda
#165185
kennethm skrev: Har ikke selv set lw980 nogle steder, så hvis der er nogle der ved hvor de står som udstillingsmodeller må de meget gerne sige det!

Nu har du haft skærmen i nogen tid kan jeg se, er du stadig tilfreds med den Petersm72? :-)
Jeg købte Elgiganten i Slagelse demo model, Næstved havde i sidste uge også en 55LW980 stående.

Jeg er super tilfreds med skærmen, har dog ikke set 3D på 760, så kan ikke rigtigt sammenligne dem, men syntes prisforskellen mellem en LW980 og LM760 var alt for stor, til at jeg ville vælge LM760 i 55", selvom designet på en LM760 er mere moderne, så syntes jeg faktisk at LW980 passer bedre ind her på væggen.
Af kennethm
#165193
Jeg købte Elgiganten i Slagelse demo model, Næstved havde i sidste uge også en 55LW980 stående.

Jeg er super tilfreds med skærmen, har dog ikke set 3D på 760, så kan ikke rigtigt sammenligne dem, men syntes prisforskellen mellem en LW980 og LM760 var alt for stor, til at jeg ville vælge LM760 i 55", selvom designet på en LM760 er mere moderne, så syntes jeg faktisk at LW980 passer bedre ind her på væggen.
Okay tak for det hurtige svar.
Hvad synes du om 3den på din skærm? Har du set aktiv 3d før og synes du de passive 3d detaljer er på niveau med aktiv eller er aktiv stadig bedre?

Og hvordan kører din skærm i hurtige scener? Er der nogle tegn på motionblur hvis du ændre din motion indstillinger (på Samsung hedder det motionplus, ved ikke med LG) men hvis den står på rolig så du får følelsen af liveoptagelser ud af tv'et, er der så motionblur?