Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er du tilfreds med Samsung BD-D8900 (8500 eller 8200 også

Brugeravatar
Af MigSelv
#163287
chicco skrev:Jeg har nu i 11 mdr. været den (u)heldige ejer af en Samsung 8900.
Som det er nævnt flere gange, så er lyd og billede superb - og fungerer gnidningsløst sammen med mit Samsung plasma TV.

Men når det så er sagt, så fylder det negative efterhånden mere end det positive. Senest er produktet nærmest blevet ubrueligt, idet der konstant er fejl som; Skifter selv kanaler op/ned, tænder/slukker selv, sætter selv gang i optagelser, knapper på fronten kan ikke bruges.. Alle fejl er periodiske, men kommer nu oftere og oftere..

Det er som tidligere nævnt bare ikke godt nok, i forhold til at produktet ligger i den prisklasse det gør. Det virker mest af alt som et produkt der ikke er færdigtestet.
Kontakt TV3, du har et oplagt emne til " Ånderne vender tilbage" :)
Af hansi66
#165936
Er der nogen der har prøvet den nye dvd optager fra Samsung 2012 modellen, der kan optage 2 programmer samtidig
Af jng
#165951
hansi66 skrev:Er der nogen der har prøvet den nye dvd optager fra Samsung 2012 modellen, der kan optage 2 programmer samtidig
Ja.
Af hansi66
#165956
Kan du sige noget godt om den
Af Fredes Far
#166639
Jeg har invisteret i en BD-D8200N, men jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg timer en optagelse. Jeg synes heller ikke at manualen ( tænk en mand der læser manualen :-) ) giver noget svar.
Af SLL
#168570
Jeg har længe gået med tanken om, at købe en Samsung HDD recorder. Men efter jeg fandt ud af, at 2012 modellerne ikke husker hvor man er kommet til et en udsendelse, så har det stoppet mig i mine overvejelser. Men der kommer sikkert en firmware update som løser problemet om et års tid :p

Jeg syntes problemet med Samsung er, at kvaliteten af deres produkter ofte er tvivlsomme. Og så det med, at produkterne ofte ikke er " helt færdige" når de kommer på markedet. At man skal vente x antal måneder før fejl og mangler måske kommer på plads i en firmware update. Der har f.eks. Sony altid været bedre på den front.

Måske LG's 2012 recorder modeller er bedre og billigere?
Af Rene
#170210
kan man se det man har optaget, på andre tv