Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af crunch
#144478
hey igen, det blev så med lidt en anden løsning i stedet, men fandt en ps59d555 til 7,5k og har rodet lidt med den her til aften.
Det eneste der driller lidt nu, er at pc share, halter mkv filerne en anelse. Som om bufferen er for lille på net delen, da usb ingen problemer har. Lidt underligt vil jeg mene. Men ellers super nice tv :-)
Af ostepoppers
#156213
crunch skrev:hey igen, det blev så med lidt en anden løsning i stedet, men fandt en ps59d555 til 7,5k og har rodet lidt med den her til aften.
Det eneste der driller lidt nu, er at pc share, halter mkv filerne en anelse. Som om bufferen er for lille på net delen, da usb ingen problemer har. Lidt underligt vil jeg mene. Men ellers super nice tv :-)
Hvor fandt du PS59D555 til 7,5k? Jeg er på udkig efter samme TV, og kan kun finde det til 10k?
Af lordt_nelson
#156304
@Miths

Jeg selv lige set på TV'et nede hos Elgigantos. Jeg oplevede at billledet hakkede en smule ved panorering -Er det noget du oplever ?
vh
Af martindk82
#156890
Nu har jeg selv købt omtalte fladskærm hos Fona for 7.000 inkl. 2 par 3d briller og Wifi-dongle. Billedet er fantastisk om aftenen, men om dagen syntes jeg der er for meget genskin. Og så er der rigtig meget buzz.. især er det irriterende med det tydelige skift i intensitet der er mellem mørke og lyse billeder. Håber det er noget jeg kan vænne mig til, da det nok ikke vil være grund nok til at Fona vil give mig pengene tilbage. Hvis jeg kunne ville jeg nok investere et par tusind mere for at slippe for genskin og buzz. Derudover virker det lille preview af tv-kanalerne i venstre hjørne i guiden ikke.. andre der har oplevet det?
Af flyver
#162158
hej alle sammne jeg har lige købet ps51d555 og det er et super tv jeg kan do ikke får den til og afspille MKV filer fra min NAS af den siger at format ikke kan afspilles.. hjælp mig
Af toxicstone
#171469
Någon som vet hur man kommer in i service mode på ps59d555 ?, har letat men finner inget, tackar i förhand.
#171480
Hvad har du oplevet ifh. inputlag nivueet? Jeg har læst at hvis man sætter HMDI stikket til -PC- skulle det have inputlag på 16 ms. eller 31 ms.? ellers rigtig god anmeldelse, tænker på at købe det til gaming :)
Af toxicstone
#171485
Har inte spelat på TVn, sitter med ett segt grafikkort just nu och dröjer 1-2 månader tills jag kommer testa det dessvärre, kanske någon annan kan svara men tråden verkar dö ut.