Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#299124
Ville i leve med det, eller tage besværet med at klage over en Dell UltraSharp U2718Q 4k skærm, når alle 4 hjørner ser ud som på billedet?

På lys baggrund lyser de i lilla farve. Der er også en meget tynd stribe langs kanten, som kun ses når der er sort baggrund.

Den er købt i computersalg "Mega Store". Ved ikke hvad de siger. Den er 9 - 10 måneder gammel
Vedhæftede filer
Billede af venstre hjørne
Billede af venstre hjørne
IMG_7E9C3FBE2619-1.jpg (795.31 KiB) Vist 3889 gange
Af BrianH
#299146
Torben Rasmussen skrev:Er der ikke Dell onsite garanti på den?
Hmmm... Det er jeg faktisk ikke sikker på.
Det er ikke noget jeg bevidst har betalt for, men kan det være Dell der giver garantien, så man går uden om "mellemmanden"?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#299152
Jeg har godt nok typisk handlet direkte med Dell, men har flere gange benyttet deres service. Husker ikke helt hvilke modeller det var, desværre og om de så kom direkte fra Dell eller ej.
Af BrianH
#303029
Jeg kunne ikke tage mig sammen til at oprette en reklamationssag før nu. Computersalg henviste mig bare til Dell, selvom jeg ikke har købt nogen special-garantier eller services hos dem.

Dell sagde at skærmen er defekt, og at de vil komme hjem til mig mig med en ny skærm, og tage den gamle med. Den kommer tirsdag. Hvis det heller fungerer, kan man ikke sige andet end at det er god service
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#303036
Samme oplevelse har jeg med dem. Ingen brok. Her er en ny. Men det belønner sig så også. I min familie har vi haft mindst 20 Dell skærme efterhånden. Jeg er selv nede på kun at have én stående, men min bror har to og mine forældre har 4. Deres no-bullshit garanti er det hele værd, selvom vi har måtte bytte 3 skærme hos dem.