Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#207122
Jeg bestilte 7. oktober sådan et bæst hos Komplett. Der stod levering 9. oktober. Den 9. ændrede de det til 24. oktober. Den 24. ændrede de det til 17. november.

Jeg har netop læst dette tweet:

https://twitter.com/aoc_monitors/status ... 8861838336
Due to technical issue we have to delay the launch of u3477pqu to Jan 2015, drinking session tonight in hotel due to this very sad news
Sørgeligt. Gad vide hvad fejlen er? Jeg ved at der er nogle der har modtaget en skærm...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207153
Jeg har den til test nu. Den fejler intet.

Vi følger lige op på det.
Af Daath
#207161
Det lyder godt, Torben. Glæder mig til at høre, hvad du finder ud af!

Nu skriver komplett.dk også 12. december - det lader til at @aoc_monitors seriøst mener, at den først kommer i januar :/ Jeg havde sådan glædet mig til at sidde og arbejde på den :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207166
Jeg har skrevet til den partner AOC bruger her i Danmark for at høre hvordan vi skal tolke udmeldeldingen. HVis der er noget galt med skærmen, som skal fikses, så bør det komme frem nu før vi smider anmeldelsen online.
Af Daath
#207178
Jeg fik et tweet mere, fra @aoc_monitors - det er åbenbart en der arbejder for UK-importøren. Men det lader jo til at berøre hele Europa med de forsinkelser der konstant sker. Glæder mig til at høre mere.

Jeg glæder mig endnu mere til at udskifte min gamle 24" Dell, som jeg sidder foran nu!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207183
Jeg ved ikke hvor lang tid det vil tage at få et svar fra AOC, da deres partner herhjemme jo ikke er AOC selv. Vi publicerer muligvis testen inden vi har svar, og så må vi opdatere med ny info når de tikker ind.

I værste scenario kunne der jo være noget galt med elektronikken i en grad som eks. kunne medføre kortslutning. Noget sådant vil ikke ændre på testen, da jeg jo ikke kan teste for om en skærm brænder af :) Men det behøver jo ikke være noget dramatisk.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207221
Jeg har fået svar og det er et lokalt problem i England, som ikke har noget med hardware at gøre. Den kommer til salg herhjemme i november.
Af Daath
#207225
Torben Rasmussen skrev:Jeg har fået svar og det er et lokalt problem i England, som ikke har noget med hardware at gøre. Den kommer til salg herhjemme i november.
Ah ok. Alt tyder dog på, at den først kommer til salg i december. Alle shops som har den skriver 12-19. december :/ Jeg håber dog på, at jeg får den tidligere!

Jeg fik i øvrigt endnu et tweet fra @aoc_monitors hvor han også siger at det muligvis kun er UK.

Tak for indsatsen! Får vi testen at se snart? :)

EDIT: Læser testen nu! :)
Senest rettet af Daath 31. okt 2014, 18:55, rettet i alt 1 gang.
Af Daath
#207227
Det fandt jeg ud af! Læser den nu! Tak! :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207229
Jeg kan tilføje, at jeg selv personligt overvejede om mit Dual-screen setup skulle erstattes af sådan en skærm, når den engang var at finde i butikkerne, men jeg tror jeg ender med at holde fast i min 27" og 20". Det er fedt med pladsen på 34" modellen, men meget ofte, så blev det lidt akavet at der var så meget skærm til både højre og venstre fordi man kom til at se ret skævt på siderne. Normalt arbejder du jo med ting midt op skærmen, men i mange af mine programmer betød det, at jeg ikke fik udnyttet enten den ene eller den anden side af skærmen med mindre jeg redigerede billeder. Til sidstnævnte formål var det dog fedt at have så meget plads.
Af Daath
#207234
Ja, jeg har gjort mig samme overvejelser - Men jeg tror det er et spørgsmål om tilvænning af ens workflow :) Jeg er vandt til at have 2x24", men tror godt, at jeg kan vænne mig til én stor skærm :)