Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 4. november 2014.
Streamingtjenester er rullet ind over landet. I denne guide giver vi dig et overblik over de bedste streamingtjenester, fordele og ulemper og priser. Se også overblikstabellen over billed og lydteknik og indhold på de forskellige tjenester.
YouSee lancerer i dag YouSee Play som kabel-tv 2.0 med adgang til tv-kanaler, film, tv-serier og funktioner såsom StartForfra. Vi har prøvet YouSee Play og her er vores oplevelser. Er dette kabel-tv 2.0?
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Hvilken medieboks klarer Netflix, Viaplay, TV2 Play, DR TV og alle de andre streamingtjenester? Der findes i dag både Apple TV, Chromecast, spilkonsoller, PC'er, Smart TV og små tv-dongles. Vi giver et fuldt overblik over hvad der er den bedste løsning til dig.
FlatpanelsHD

Forfatter Besked

Ny på siden

Hey,

Har lige erhvervet mig Lg's topmodel fra deres plasma-serie.

DOG! Så kan jeg ikke få de Danske-kanaler på min dvb-t tuner frem?

What the f*** sker der lige der :)

Har valgt det korrekte land, men stadig uden held.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hvilken antenne har du tilsluttet?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du har sat dit TV til et antennestik til eksempelvis kabel-TV så kan du ikke se DVB-T kanaler.

Ny på siden

1) Jeg har noget fælles antenne med de andre i komplekset og deres digital-tuner virker?

2) Har tjekket om det skulle være det, men nej :(

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 4 indlæg ]