Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#27236
Hej, er der nogen her der ved noget som den nye Selector fra YouSee?
Der står Samsung på den, men på Samsungs hjemmeside står der ikke en skid om den...!
Virker den med min Samsung anynet+ fjernbetjening?
Af MartyDK
#29116
Hej,

På Yousee.dk er der nu kommet et fint billede af den. Jeg talte med deres kundeservice idag og pt. er den i test. Den skulle havde HDMI udgang + en anden digital udgang + 2 x scart.

De vidste ikke hvornår den lanceres, der kan gå fra 1 - 3 måneder.

De kunne ikke oplyse modelbetegnelsen da det tilsyneladende er en helt ny model Samsung laver til TDC.

Mvh.

Martin
Af teamet
#29137
Tjaeh nu ved jeg ikke om jeg husker helt galt, men den gamle hed samsung 60 og den mislykkedes hd receiver hed samsung 81 - så mon ikke den nye hedder 82 eller 90 ? Der er også den mulighed, at den ikke får et 'rigtigt' navn, men kun en modelbetegnelse. Hvis samsung laver den eksklusivt til yousee (da 81'eren ikke virkede i Dk), så ville det da være nærliggende at kalde den Samsung YouSee

Jvf http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=2115 går yousee i luften med hd i starten af februar btw
Af MartyDK
#29141
Nej, de "gamle"/nuværende Selector bokse fra Yousee var ikke Samsung med Sagem.

Mvh.

Martin
Af teamet
#29149
Arh, ja det er vist rigtig nok - godt vi fik den forvirring af vejen :-)
Af cp83
#29515
Ved I om det er harddisk i den nye digitalemodtager? samt hvor stor den er?

Hvad med en cirka pris?
Af macbane
#31410
HDD udgaven kommer mellem april og juni. i 2 kvartal siger de.

alm pris bliver 1999,- + abb.

kampagne pris bliver nok 1399,- + abb.
Af experten
#33326
Æv. Fik installeret yousee boxen (sorte samsung) og straks opdaterede den sig selv. MEN.

den er afsindig langsom i menuerne.......jeg troede seriøst det var en ZX spektrum med 16K jeg havde købt.

Tryk menu og vent op til 10 sekunder før du er der. Tryk indstilling og man venter 3-4 sekunder igen.

Velkommen til år 2008 samsung !!
Brugeravatar
Af pdrhan
#33368
experten skrev:Æv. Fik installeret yousee boxen (sorte samsung) og straks opdaterede den sig selv. MEN.

den er afsindig langsom i menuerne.......jeg troede seriøst det var en ZX spektrum med 16K jeg havde købt.

Tryk menu og vent op til 10 sekunder før du er der. Tryk indstilling og man venter 3-4 sekunder igen.

Velkommen til år 2008 samsung !!
Jeps...welcome to the new millenium!!!
Der skulle efter sigende være en update på vej der løser dette samt aspect ratio med 16:9 upscale....
men lidt svagt af YouSee at sende sådan noget crap ud og så tage penge for det....vi burde refunderes og først betale når den var iorden....
Af experten
#33401
Det eneste som modtageren opdaterede da den blev installeret var deres logo i opstarten. Kunne være man skulle returnere den og vente 2mdr. til den kommer med harddisk.
Af chrills
#36450
Kan det mon forventes at den kommende Samsung med harddisk vil være kureret for nogle af de "sygdomme" den nuværende Samsung box lider af (langsomme menuer, problemer med billedformat osv.)?

Jeg får mit første fladskærm i næste uge og skal derfor ud og have en digitalbox..