Vi spurgte ind til danskernes oplevelser med fladskærms-tv, reklamationer og præferencer. Her er de svar som vi fik fra omkring 1200 husstande og baseret på 4300 tv-skærme.
HbbTV er blevet aktuelt efter at DR er gået i luften med deres store streamingtjeneste, som kan ses via HbbTV. FlatpanelsDK har lavet en oversigt over hvilke Smart TV og tv-udbydere, der understøtter HbbTV.
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
LG har en række nye OLED-TV klar samt nye Ultra HD og Full HD skærme. LG introducerer deres helt nye webOS-baserede Smart TV platform, som viser gode takter. Kan 2014 blive året, hvor LG etablerer sig som den førende koreaner indenfor tv-innovation?
Fuldt overblik over Panasonic's 2014 fladskærme. Panasonic er færdig med plasma og satser nu på LCD og 4K. AX900 har "plasma-agtig" billedkvalitet. Der er desuden ny Life+ Smart TV, skærmspejling, twin-tuner og mere.
Alt hvad du skal vide om Samsung's 2014 tv, der dækker over Ultra HD, Full HD og buede skærme med masser af Smart TV funktionalitet. Der er ingen nye OLED-TV fra Samsung, og kun en enkelt plasma.
FlatpanelsHD

Forfatter Besked

Ny på siden

Hej,

For ca. en uge siden kom Viaplay til Philips Smart-TV. Jeg downloadede appen og den virkede perfekt. Her igår da jeg vil starte Viaplay på mit tv, kunne jeg ikke åbne den, og tv'et skrev at app'en ikke var tilgængelig mere, og at den vil blive slettet. Da den så var slettet, gik jeg ind i App-gallery for at hente app'en igen, men den var der ikke, og det er den stadig ikke.

Er der nogen der ved, hvad der er galt?

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 1 indlæg ]