I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Hej alle,

Jeg er på jagt efter et nyt TV. De eneste krav jeg har er;

- Skal være 40" eller 42"
- Skal have de nyeste digitale tunere
- MÃ¥ max. koste 4.500 kr.

Jeg har set lidt på dette LG 42" fra Bilka http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/LG/LG ... e_Other_DS)

Har I nogle erfaringer med det TV? Eller kan I anbefale et andet, der opfylder mine krav?

På forhånd tak for jeres svar :)

Ny på siden

Ups - kan se at linket ikke virker. Her er det rigtige http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/LG/LG ... e_Other_DS)?cmpid=avisen_avisenonline_12uge32

Entusiast

Har kun set 570'eren som er med 100 hz og smart tv, men samme billed. Den gør det ganske udemærket, skal det bruges til kun tv kiggeri, eller gaming osv også?

Der vil også være disser 3 andre muligheder.

ue40es5505 til 3999,-
42pfl4047 4999,-
kdl40ex653 4879,-

Prøv og tage ned og kig på tv'ene i en butik og få et indtryk af dem, vi ser jo ikke alle sammen ens på hvordan et billed skal være på en skærm :-)

Medlem

Hvis du ikke er til interpolation effekten(100 hz) ja så ville jeg faktisk kigge mest på den sony :)

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 4 indlæg ]