I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Hej alle
Jeg har netop købt et Sony KDL 46EX721 som er mit første tv med digital tuner. De fleste kanaler finder den fint, men der er nogle få kanaler jeg kun kan finde på analog, blandt andet zulu. Er det fordi zulu ikke findes på digital eller gør jeg noget galt?

B

Entusiast

Hvad bruger du af søge indstillinger?

Ny på siden

Frekvens og id som på yousees hjemmeside. Ellers intet ændret

Ny på siden

TV'et går totalt amok på zulu og charlie især. Den siger intet signal og bliver ved med at blinke og jeg kan knap komme væk fra kanalerne igen.

Entusiast

Hvad siger signalstyrken og bitfejls niveauet ?
Kan ikke lige huske menuen hvor du finder det :)

For det kunne godt lyde som om du har et dårligt led i dit signal. Det er 99% af gangene stik eller kabler der er af for dårlig kvalitet

Ny på siden

Det tror jeg sku du fik ret i .. Jeg prøvede at sætte fjernsynet direkte til i væggen uden fordeler på og vupti så kører det hele.

Så nu har jeg bestilt en noget bedre antennekabel, fordeler og stik på av-cables :)

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 6 indlæg ]