Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Hej alle!

Der er nok lavet en masse af denne slags indlæg, men nu laver jeg også et, da jeg efter mange timers søgning ikke har kunnet finde et der passer til mine behov. Jeg håber i gider bruge lidt tid til at hjælpe mig :)

Jeg skal brug et 50"-51" Plasma TV til min stue - Budget: Max 8.000kr

Jeg har følgende krav:
- Kompatibel med en forstærker + højtalere/sorround, dvs. ingen delay på billede/lyd. Jeg har en NAD T747, så den kan godt justere lidt på delay.
- Indbygget WiFi eller Ethernet indgang, da jeg gerne vil koble min NAS-server til den. Altså et Smart TV, som kan afspille .avi, .mkv osv.
- Full HD / HD-Ready 1080p
- HDMI og USB
- Godt billede + farver
- Dybde <5-6cm
- Design: Helst helt sort, uden røde/blå/sølv kanter eller lignende. Kæresten..
- Udgivelsesår 2012/2011

Jeg håber i har nogle idéer! På forhånd tak. :)

Mvh. Jonas Jensen

Super entusiast

JonasJensen skrev:
Hej alle!

Der er nok lavet en masse af denne slags indlæg, men nu laver jeg også et, da jeg efter mange timers søgning ikke har kunnet finde et der passer til mine behov. Jeg håber i gider bruge lidt tid til at hjælpe mig :)

Jeg skal brug et 50"-51" Plasma TV til min stue - Budget: Max 8.000kr

Jeg har følgende krav:
- Kompatibel med en forstærker + højtalere/sorround, dvs. ingen delay på billede/lyd. Jeg har en NAD T747, så den kan godt justere lidt på delay.
- Indbygget WiFi eller Ethernet indgang, da jeg gerne vil koble min NAS-server til den. Altså et Smart TV, som kan afspille .avi, .mkv osv.
- Full HD / HD-Ready 1080p
- HDMI og USB
- Godt billede + farver
- Dybde <5-6cm
- Design: Helst helt sort, uden røde/blå/sølv kanter eller lignende. Kæresten..
- Udgivelsesår 2012/2011

Jeg håber i har nogle idéer! På forhånd tak. :)

Mvh. Jonas Jensen

Hvis du har søgt og læst mange timer på flatpanels og stadig ikke har fundet noget du er tilfreds med blandt de 100-vis af anbefalinger, så er der nok ikke meget at gøre...

Super entusiast

^^ Der mangler en "like"-knap herinde..

Jonas se efter tests af og priser på Samsungs PS51D7005, Panasonics TX-P50GT30/ ST50 eller LG's 50PZ950.

Ny på siden

BrianH:
Der er ingen grund til at svare på mit indlæg hvis du bare har en nederen kommentar i stedet for at hjælpe. De 1.200 svar du har givet er sikkert noget lignende.
Jeg skriver herinde, da det kunne være at jeg har overset noget, eller at et eller andet klogt hoved har noget fornuftigt at sige, i modsætning til dig.

Mysen: Tak for forslagene, dem vil jeg lige kigge på :)

Super entusiast

Geografisk sted: Valby, Kbh
Mysen skrev:
^^ Der mangler en "like"-knap herinde...

Heri kan jeg kun være enig.... Eller en SUK-knap 8)

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 5 indlæg ]