Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Medlem

God aften

Jeg har fået et lille/stort problem med mit samsung PS63c7705YSXXE Tv måske nogen kan forklar mig hvad der kan være galt ud fra denne Fejlbeskrivelse :

Når tvet skal vise meget lyse scener opstår der nogen mærkelig lela misfarvninger rundt i alle kanter på skærmen en form for billede støj, Plamager af støj eller hvordan jeg nu skal beskriv det, Den hvide baggrund bliver beskidt at se på, Alle kanaler og udgang på tvet er prøvet af med samme resultat det ser ikke godt ud på nogen af dem.

Hvad kan være galt her ?

Hjælp !!

Med venlig hilsen

NintendoB

Entusiast

Kan du tage et billede, så vi kan se hvad du snakker om?

Medlem

PhDream skrev:
Kan du tage et billede, så vi kan se hvad du snakker om?

Jeg har fået et link af en på recordere.dk hvor jeg også har haft stillet mit spørgsmål linket er her og viser meget godt hvad det er jeg opliver på min skærme :

http://avforum.no/forum/tv-apparater/11 ... c7705.html

Spørgsmålet nu er så hvad er der galt med mit tv ?

Tråden der er linket til er på norsk tror jeg nok så der er da nogen ting jeg forstår men langt fra det hele...

Super entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: N.Sjælland
Med alle de hits der fremkommer, tyder det på en fabrikationsfejl/komponentfejl.

Dali Mentor 6 / Mentor Vokal
KEF TDM34DS
B&W sub 650
Stereo setup
Holfi Power 150
Holfi Pre 5.1 vcs
Holfi Xenia CD
B&W 802 matrix s3

Medlem

Tvet er købt hos elgiganten skal jeg ring til dem først for at meld fejl på tvet eller er det okay som jeg enlig har gjort nemlig at ta kontakt til samsung support som så har sendt mig videre til Service Center Gruppen for reparation ?

jeg tænkt lidt at elgiganten måske kunne ske at sig at vis ikke de hade set tvet først at så vil de måske ikke byt til et nyt/andet vis det nu kommer der til ??

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 5 indlæg ]