I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Bruger

Hej vil gør det lidt kort.
vi sku flytte lidt rund i lejligheden her i søndags
så sku tv,et ogs flyttes så kloge som jeg var kom jeg til at træde på det kabel som sider på selve tv,et så smutter den ud a mine hænder og rammer min computer som stået lige ved siden a.. så smadret jeg lige Panelt. heldigvis købte jeg totalforskring med da jeg købte tv,et..
så mit spørgsmål er tror i at de laver panelt eller for jeg nyt tv..?

Vil meget gerne sætte nogle billeder ind med emnet kunne ikke finde ud a det her på siden..!

Medlem

Hvad er det helt præcist du har ødelagt ? skærmen, kabinettet eller er det bare indmaden der ikke virker mere ?

Det er svært at sige om de laver den eller ej. hvis Samsung laver reservedele til den skærm, så fixer de den, hvis ikke. så får du vel en tilsvarende ny skærm. der er ingen af os der kan svare på det.

Bruger

Det er selve skærmen, der ødelagt ( knust )

Interessent

Det er svært at sige.
Hvis skærmen er billigere at erstatte af en nyere model, gør de nok det - Ellers reparere de bare din gamle :)

Entusiast

JesperKeller skrev:
Hvis skærmen er billigere at erstatte af en nyere model, gør de nok det - Ellers reparere de bare din gamle :)

Captain Obvious for the RESCUE! ;)

Jeg er ret sikker (læs 95%) på at du får en ny skærm - det plejer normalt ikke at kunne betale sig!

Bruger

Ja da ikke andet at gør end bare vent og se.
Jeg købte tv,et for 14000 i 2010.
Den ny model har jeg set den koster 8999 i 40D7005 og 46D7005 koster 10500..
Er det nogle der ved hvor meget forskel der er på D7005 og D8005..?
Jeg spiller en del xbox og ps3 så jeg vil gerne ved om de god nok og jeg vil ikke have plasma burn in. :-D
Fordi ku ligeså godt købe pc skærm når jeg flytter til ny lejlighed ;-) den bedste led tv til spil på. Er der virkeligt så meget input lag på led tv idag?

Super entusiast

Geografisk sted: Valby, Kbh
DavidHimself skrev:
JesperKeller skrev:

Captain Obvious for the RESCUE! ;)

Hehe... 8)

pimp66 skrev:
Er det nogle der ved hvor meget forskel der er på D7005 og D8005...?

Der er kun æstetik til forskel. Indmaden og dermed performance er ens.

pimp66 skrev:
Jeg spiller en del xbox og ps3 så jeg vil gerne ved om de god nok og jeg vil ikke have plasma burn in. :-D

Hvor meget er "meget" ?

Når først skærmen er kørt ind, er der ikke noget til hinder for at spille nogle timer om dagen. Principielt er det jo det samme som at se en helaftensfilm på en tv-kanal med fast logo. Og dét er i hvert fald ikke noget problem.

Man skal dog være varsom i starten.

pimp66 skrev:
Er der virkeligt så meget input lag på led tv idag?

Der er generelt mere lag på LCD-skærme end på tilsvarende plasmamodeller. Hvorvidt det udgør et praktisk problem, er jeg nok ikke den rette til at svare på, da jeg hverken ejer en spillekonsol eller en LCD-skærm ;)

Bruger

det fordi jeg vær i fona og kig på panasonic VT30 det var logoet tydligt brænd på.. det er jo ikke andet en ekstra arbejde når man betaler så mange penge for et tv der ikke helt færdig klare når man køber det og jeg synes det ska stå noget om i butikken eller for det forklaret når man køber det.. men eller det er super tv..
Men ja ellers få de ikke solgt nogle.. ;) i now.. hehe

tak for jers hjælp..

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 8 indlæg ]