Update
Jeg fandt ud af at av connection i sønderborg har 70" hængene og jeg skulle til Jylland men jeg nåede ikke forbi og se den.
Jeg tog så efter arbejde en dag forbi elgiganten i Glostrup og de havde 80" hængene. Og så vidt jeg ku se så hakkede den ikke. Så stod længe og gloede på den og fik en sælger til at lede efter noget andet at sætte på men amatørene havde jo ik andet end smølferne og andet skod. Spurgte om ikke jeg ku se fast five på den, for den havde jeg set i Fields og der hakkede det. Men åh nej de kunne ikke bare tage en bluray i butikken og sætte på. Forklarede at jeg ikke gad købe et fjernsyn til 35 jern uden at have set noget med fart og action på, da det er det jeg ser mest af.
Jaaaaamen dit og dat og det var 100Hz og det hakkede ikke osv osv, og hans chef gad ikke og bla bla. Total useriøst. Men det ender så med at jeg får overbevist ham her om at jeg gerne vil købe det fjernsyn og jeg får så avatar med gratis samt rabat på fast five og vægbeslaget. Så får endelig smidt Fast five på og jeg den hakker slet ikke som den i Fields. Så ved ikke hvad amatørene i Fields har gang i eller om det var den philips afspiller der stod derude der var noget skod.
Men alt i alt ender det med at jeg får købt det 80" og har haft det hængene på væggen i to dage. Har haft travlt så har ikke fået testet det så meget, men indtil videre er jeg meget positiv over den. Jeg er jo meget skeptisk overfor hakkeri, og jeg har godkendt denne her så det er super. Er også ligeglad med 3D og vil hellere have et større fjernsyn. Så håber jeg bliver tilfreds med det istedet for 70"eren.
En ting jeg tænkte på er om jeg mon kan bruge de gamma indstillinger osv der er her på siden i testen. Eller om det ikke helt passer til det fjernsyn her.
Ps. En lille ekstra ting jeg lige har fundet ud af er at den kan arbejde sammen med min pioneer forstærker. Så når jeg tænder og slukker fjernsynet så gør min forstærker det samme. Ret fedt. Men som sagt har ikke rodet særlig meget med det, men vender tilbage med mere nyt snart