I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Listen er blevet opdateret igen og får ingen længe endnu en opdatering. Det går stærkt for producenterne med at skifte 2010 modellerne ud med 2011 modeller lige for tiden.

Ny på siden

Hold jer langt fra Panasonic G30Y. Bare søg Google efter buzzing, rainbow effect, green tint etc

Jeg forstår ikke den flotte anmeldelse på dette site (som iøvrigt bare er oversat fra engelsk)

Bruger

Geografisk sted: København
NirvClub skrev:
Jeg forstår ikke den flotte anmeldelse på dette site (som iøvrigt bare er oversat fra engelsk)

Kunne du ikke uddybe det, evt. med et link til den engelske test?

Moderator
Brugeravatar

NirvClub skrev:

Du er klar over, at vi selv har en engelsk side, ikke? At vi ikke selv skulle have udført og skrevet vores tests er lidt af en påstand, som du hellere må bakke op med beviser.

Ny på siden

God ide med en top 10 Liste.
Idet jeg er forhandler, ønsker jeg ikke at reklamere for egne produkter…
Men med mange år i branchen, ved jeg at forum medlemmer og andre med interesse for vores branche, oftest bliver spurgt af venner og familie, hvad de skal vælge af Tv.
Billedkvalitet, THX, 3D, fosforslør meget lavt, internet-platform, slankt design, er de begreber I ser som +
Men hvad med. En fjern betjening hvor man kan se hvad der står på, nemt at optage, god lyd, ingen eksterne bokse, eller ekstra højttalere, for at kunne høre hvad der kommer ud af Tv’et, som mange gange har højttaleren placeret på bagsiden eller pegende nedad. Rigtig mange ønsker ikke en masse ekstra udstyr og dermed en masse fjern betjeninger og ekstra udgifter til strøm. Lad mig høre hvad er det bedste bud på et Tv med alt i et. Godt Billede, flot design, god lyd, nem betjening.

O_O

Manuducend

tænkte på om listen bliver opdateret i nærmeste fremtid med 2012 modeller, (ved ikke helt om det er gjort, står bare ikke i tråden hvis det er)

Og så tænkte jeg på om man ikke kunne lave en serie med "bedst til prisen" tv

Altså anbefalinger af tv, ved de forskellige prisniveauer.

Moderator
Brugeravatar

Som du kan se i artiklen
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738
øverst, så er den opdateret i juli.

Det med prisen vil kræve at vi konstant holder øje med billigste pris og det er ikke umiddelbart vores ambition.

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 4 af 4 [ 67 indlæg ]
Gå til side - Foregående - 1, 2, 3, 4