I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Spekulant

Hej folkens, jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg er i gang med at skrive et projekt på studiet og skal i den forbindelse anvende smartart i word.
Mit problem består i at jeg ikke kan finde ud af at samle emne 2 og 3, i emne 4. Så vidt jeg kan finde ud af er det kun muligt at linke 1 gang til emne 4 far emne 3 og ligelede fra emne 2 til emne 4....

Hvis ikke mine verbale kundskaber har givet klarhed at jeg prøvet at tegne et billede af det.

http://i1270.photobucket.com/albums/jj6 ... ngivet.png

på forhånd tak for hjælpen

/perudo

gamertag: Uncrossedtiger

Medlem

Perudo skrev:
Hej folkens, jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg er i gang med at skrive et projekt på studiet og skal i den forbindelse anvende smartart i word.
Mit problem består i at jeg ikke kan finde ud af at samle emne 2 og 3, i emne 4. Så vidt jeg kan finde ud af er det kun muligt at linke 1 gang til emne 4 far emne 3 og ligelede fra emne 2 til emne 4....

Hvis ikke mine verbale kundskaber har givet klarhed at jeg prøvet at tegne et billede af det.

http://i1270.photobucket.com/albums/jj6 ... ngivet.png

på forhånd tak for hjælpen

/perudo

Måske det vill være en ide at skrive, om du bruger Word 5 for DOS, Word 6 for Windows, Word 95 for Windows, Word 97 for Windows, Word 2000 for Windows, Word 2003 for Windows, Word 2007 for Windows, Word 2010 for Windows eller en version til en Mac-computer.

Spekulant

NÃ¥r, beklager :)

Jeg anvender word 2010

gamertag: Uncrossedtiger

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 3 indlæg ]