I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Manuducend

Hej!

Jeg overvejer at købe soundbaren LG HLS36W

http://www.pricerunner.dk/pl/86-2711605 ... ign-Priser

og ville spørge om I tror det er et godt køb?
Er det et problem at jeg har tænkt mig at stille soundbaren, som er 1 m bred på en af hylderne i tv bordet, hvor der er ca. 88 cm mellem holderne, som er runde og ca. har 6 cm i diameter:

http://www.jysk.dk/130/135/3677018/a/catalog-sales.

Ville det blive et problem for lyden, eftersom bordets ben ville være ud for højtalerne? Eller vil lyden fordele sig fint alligevel, sålænge soundbaren ikke står klos op af benene?

Er der en anden soundbar, som I tror ville passe bedre? Mit tv er Samsung D8005, bluray panasonic d310...

Mvh

Nikolaj

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 1 indlæg ]