Samsung præsenterer S'UHD og nye, billigere Ultra HD-tv. S'UHD tager skridtet videre fra Ultra HD-opløsning. Der er en helt ny Smart TV-platform baseret på Tizen, som Samsung tror på er fremtiden. Og så er der flere buede tv end sidste år. Fuldt overblik her.
De store temaer for Sony i 2015 er Ultra HD samt Android TV, der vil erstatte den nuværende tv-platform. Sony lancerer også nye Full HD-modeller med Android TV og senere på året begynder de så småt på HDR (high dynamic range). Her er et fuldt overblik over Sonys 2015-skærme.
webOS i næsten alle modeller. Ultra HD findes fra 6-serien og op, mens Full HD så småt er ved at forsvinde. LG er stadig eneste med OLED og i år tager LG OLED til næste niveau ved at lancere Ultra HD OLED-TV. FlatpanelsDK bringeret fuldt overblik over LGs 2015-tv - inklusiv danske priser.
Philips har afsløret deres nye fladskærme. Det første store tema i 2015 er Ultra HD, som vil være at finde i flere modeller end nogensinde. Det andet store tema er Android TV, som Philips vil omfavne fuldt ud. FlatpanelsDK bringer her et fuldt overblik over de nye 2015-skærm.
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Panasonic har præsenteret 2015-skærmene, og FlatpanelsDK bringer et fuldt overblik. Der er fuld fokus pæ Ultra HD og kun fæ Full HD-tv. I high-end tilføjes HDR og bredere farverum. Panasonic lancerer ogsæ deres første buede tv-skærme i 2015.
FlatpanelsHD
Her er du: Startside - Debatforum - Andet

Forfatter Besked

Bruger

Hey y´all

Jeg har mig et vt30 i stuen.. Til det har jeg idag købt mig et Harman Kardon surround sæt(bds 870)..
Da det er længe siden jeg for alvor interesserede mig for DTS, DD osv er jeg efterhånden på herrens mark.

Jeg ønsker et setup hvor al lyd går igennem anlægget. PS3, film samt almen tv kiggeri..

Da begge enheder understøtter ARC, smider jeg blot et HDMI kabel i. Så langt er jeg med:)..

Men hvilke lyd indstillinger vælger jeg på tv´et?

Linier PCM AC3 o. lign. siger mig intet, så der går jeg tabt.. Kan se jeg også kan vælge på tv´et om det skal være multikanals lydsetup..

Håber en skarp kan hjælpe mig:)..

Bruger

bromberg skrev:
Hey y´all

Jeg har mig et vt30 i stuen.. Til det har jeg idag købt mig et Harman Kardon surround sæt(bds 870)..
Da det er længe siden jeg for alvor interesserede mig for DTS, DD osv er jeg efterhånden på herrens mark.

Jeg ønsker et setup hvor al lyd går igennem anlægget. PS3, film samt almen tv kiggeri..

Da begge enheder understøtter ARC, smider jeg blot et HDMI kabel i. Så langt er jeg med:)..

Men hvilke lyd indstillinger vælger jeg på tv´et?

Slet inge der kan hjælpe?

Linier PCM AC3 o. lign. siger mig intet, så der går jeg tabt.. Kan se jeg også kan vælge på tv´et om det skal være multikanals lydsetup..

Håber en skarp kan hjælpe mig:)..

Slet ingen der kan hjælpe?

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 2 indlæg ]