I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Her er du: Startside - Debatforum - Andet
Forfatter Besked

Ny på siden

Hej

Jeg har et Samsung d7005 og har så tilsluttet min ps3 med hdmi kabel og det virker faktisk rigtigt godt, men nu har jeg så det problem at jeg har købt en kabelbakke så jeg kan få skjult mine kabler hvor mit hdmi stik til ps3 så ikke var langt nok, så tog jeg bare et andet hdmi kabel der var længere men nu står der på mit tv at den ikke kan vise opløsningen ??? Hvad går det lige ud på ? Nu har jeg prøvede 3 andre hdmi kabler og de siger alle de samme undtaget med det kabel jeg havde i fra start af men det er for kort så ved ik hvad jeg skal gøre? Har prøvede at bruge de andre ud gange i fjernsynet men ingen forskel....

Håber i kan hjælpe da det er et stort problem:)

Super entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: N.Sjælland
HDMI kabelkvalitet hænger sammen med, hvor langt et kabeltræk man kan foretage, hvis man vil have 1080p i den anden ende.
Find et certificeret kabel, der angiver opløsningen ved en given kabellængde.

Dali Mentor 6 / Mentor Vokal
KEF TDM34DS
B&W sub 650
Stereo setup
Holfi Power 150
Holfi Pre 5.1 vcs
Holfi Xenia CD
B&W 802 matrix s3

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 2 indlæg ]