Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Hej Forum,
Har netop købt ovenstående model.
Mit spørgsmål:
Jeg kan ikke få den medfølgende tablet til at finden tv'et. Den kommer med følgende meddelse:
"Både din smartphone og din enhed skal være sluttet samme adgangspunkt. Kontroller Netværksindstillingerne"

Har været inde i AllShare indstillinger og tilslutte.... hvad skal man mere gøre??

Håber I kan hjælpe

Mvh
Simonsen

Bruger
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning
måske dumt spørgsmål, men du har sat internet til dit tv ik? ellers er det jo ikke på dit hjemmenetværk og så dur allshare ikke.

Manuducend

Geografisk sted: Rødovre
hej hej

Jeg står og skal købe netop samme tv, men er lidt bange for at billedet "hakker" når det går fra alm. til "hurtige" billeder fx. formel 1 racerløb osv. har læst her på FP at nogle har oplevet det. Jeg vil bare høre om DU har oplevet det og om du ellers er tilfreds med dit tv. Ang. din tablet har jeg også fået at man skal tilsluttet den dit hjemmenetværk.

Ny på siden

Hej Igen,
Der er internet på tv'et - trådløst, og var utrolig nemt at opsætte.
Det er bare den tablet som jeg ikke kan få netværket til at fange..
Nogle som ved hvordan man gør??

Alsoe - du kan roligt købe dette tv... har ikke oplevet nogen for for "hakken" overhovedet..

Super entusiast

Geografisk sted: Valby, Kbh
alsoe skrev:
hej hej

Jeg står og skal købe netop samme tv, men er lidt bange for at billedet "hakker" når det går fra alm. til "hurtige" billeder fx. formel 1 racerløb osv. har læst her på FP at nogle har oplevet det.

Et godt råd omkring tv-køb generelt er at købe med fortrydelsesret, så man ved selvsyn kan konstatere, om man har trukket en nitte.

For er man "bange for" clouding, glorier, buzz og blæserstøj, kan man blive ved med at vente.

Spring ud i det :)

Manuducend

Geografisk sted: Rødovre
Hej igen

Super tak for svar.. :) jeg har lige undersøgt det med netværk og du SKAL bruge trådløst netværk WIFI. Fullrate kan tilbyde dig dette med den nyeste trådløse 300 mbit router og 12/1 mbit forbindelse til 199,- pr. md.

FEDT!!! så køber jeg det :p

Spekulant

For at være helt med.
Så er problemet at det er Tablet der ikke kan få forbindelse til din WiFi router?

Hvis det er korrekt kan det evt skyldes en fejl i softwaren på tablet og der ville det være en god idé og lave en hardreset..

Ellers prøv og se om der er nogle andre åbne netværk i nærheden og se om den kan kobles på de netværk.

Ny på siden

Sidder og roder med det ingen...
Min tablet kan godt gå på nettet.... har den hermed så ikke forbindelse til wifi-router??
undskyld er lidt "grøn" på dette område..

Ny på siden

Jeg er 100% sikker på at tv'et og taben er tilsluttet samme netværk.
Kan bare ikke finde ud af at få dem parret sammen...
Taben skriver det samme når jeg prøver at komme ind i Samsung Smart View...skriver "både din smart phone og din enhed skal være tilsluttet samme adgangspunkt"... hvad menes der med adgangspunkt??

Spekulant

Så har jeg desværre ingen idé. For først mit tv d. 14. Så kender det ikke godt nok.

Prøv evt. At lave en hardreset af tablet, kan være det hjælper.

Entusiast

Geografisk sted: Frederikssund
PalleSimonsen skrev:
Taben skriver det samme når jeg prøver at komme ind i Samsung Smart View...skriver "både din smart phone og din enhed skal være tilsluttet samme adgangspunkt"... hvad menes der med adgangspunkt??

Det er Samsungsk for accesspoint eller trådløs router.

Medlem

Peter Schrøder skrev:
PalleSimonsen skrev:

Det er Samsungsk for accesspoint eller trådløs router.

Nej. Det er dansk. Og på engelsk hedder det 'access point'.

Spekulant

Har meldt mig til csports.dk og vil køre det gennem mit D 8005s browser. Det kan ikke jeg pga jeg ikke kan installere Silverlight i skærmens browser. Er der nogen som kan hjælpe?

Bruger

alsoe skrev:
hej hej

Jeg står og skal købe netop samme tv, men er lidt bange for at billedet "hakker" når det går fra alm. til "hurtige" billeder fx. formel 1 racerløb osv. har læst her på FP at nogle har oplevet det. Jeg vil bare høre om DU har oplevet det og om du ellers er tilfreds med dit tv. Ang. din tablet har jeg også fået at man skal tilsluttet den dit hjemmenetværk.
har samme tv. sæt motion til tydelig. så hakker det ikke. ser selv formel 1 uden problemer :)

Ny på siden

er det en god pris 14800

Branchemedlem

For 55" er 14.800 en rigtig god pris.
For 46" er det til grin :D

Ny på siden

Geografisk sted: Danmark
@Palle

Fik du løst problemet? Har desværre selv samme udfordring.

Samsung TV UE46D8005
Galaxy S Wi-Fi 5"
Router dLink DIR-825 Dual band Router

mvh Carsten

Entusiast

Uden at være sikker, skal i så ikke fortælle TVet at den skal acceptere tableten ?

Det kan også være omvendt :)

Under alle omstændigheder foregår det inde i en menu et sted.

Bruger

Geografisk sted: Aalborg (AN-TV, Stofa)
noxity skrev:
Uden at være sikker, skal i så ikke fortælle TVet at den skal acceptere tableten ?

Det kan også være omvendt :)

Under alle omstændigheder foregår det inde i en menu et sted.

Jo, der kommer en pop up boks på tv'et om godkendelse.

Ny på siden

cfr skrev:
@Palle

Fik du løst problemet? Har desværre selv samme udfordring.

Samsung TV UE46D8005
Galaxy S Wi-Fi 5"
Router dLink DIR-825 Dual band Router

mvh Carsten

Hej Carsten

Jeg har også haft problemet.
Jeg har fulgt lidt med på nettet om andre med samme problem, det slog mig at alle som havde problemet ikke brugte tuneren i tv'et men istedet en parobolboks e.lign. Det gør jeg også selv. Men efter jeg koblede en antenne til til tv'et og lod den søge efter kanaler er problemet med tab'en løst :)

/René

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 2 [ 21 indlæg ]
Gå til side - 1, 2 - Næste