Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
FlatpanelsHD
Her er du: Startside - Debatforum - Andet
Forfatter Besked

Spekulant

Hej med jer
jeg vil bare lige en erfaring med jer. For nylig har jeg anskaffet en Onkyo TX-NR809 receiver. Denne har indbygget ethernet kort, som betyder at den koble direkte op på en stribe netværkstjeneste som Napster, vTuner, lastfm og ny også Spotify. Jeg har koblet op mod Spotify og jeg må sige, jeg er vildt imponeret over lydkvaliteten. I forhold til at streame musikken til en PC og derfra forbinde PC'en til lægget med et phono kabel (jeg har ikke hdmi på min pc) er der klasseforskel.
Lydkvalitet overgår langt at rippe CD til PC og så forbinde med phono kabel til receiveren. Hvis jeg skal have samme lydkvalitet med mine egne cd'er skal jeg streame til receiveren via DNLA.
Eneste ulempe er, at der skal bruges et spotify premium abonnement til 99 kr./MÃ¥ned.

Entusiast

Lydkvaliteten er IKKE bedre. Det kommer jo bare an på hvordan, du overfører musikken til din forstærker.
Hvis det er analogt kræver det et godt lydkort, hvis det er digitalt, er der ingen forskel...

Spekulant

hej Supergris
Måske kan en tilsvarende lydkvalitet opnås på andre måder, men jeg kan blot konstatere med den Lenovo, jeg har til rådighed er det ikke muligt.
I øvrigt er det rart jeg ikke skal have en PC køren for at høre musik.

Medlem
Brugeravatar

Lydkort i mange pc er tit af mindre god kvallitet .

Så derfor opleves tit dårligere lyd den vej, især når der snakkes om analog ud.

Hører nu selv meget Spotify, men via Sonos.

Og lyd kvaliteten syntes rigtig god i mine øre

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 4 indlæg ]