Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#146546
Hej, som titlen viser søger jeg reviews på ovenstående skærme - S27A950D & S27A750D
_______________________________________________
http://www.edbpriser.dk/Product/Details ... id=4953196
_______________________________________________
http://www.edbpriser.dk/Product/Details ... id=4953197
_______________________________________________

Jeg vil nemlig gerne bytte min skærm ud med en 27" 120hz :)

Hvis der nogen der har nogen links så smid det endelig efter mig!

Hvis der er nogle andre gode ideer på 120hz skærm så sig endelig til! på forhånd tak!
Senest rettet af FiskerKnQgt 1. sep 2011, 19:36, rettet i alt 1 gang.
Af FiskerKnQgt
#146549
nej det ser ikke positivt ud.. :(
men må da håbe at 'S' versionen uden tv tuner er bedre har hørt den skulle have lavere ms
Af TheSleeper
#146556
Jeg håber Flatpanels laver et review af denne skærm. Den ser yderst interessant ud :0)
Af FiskerKnQgt
#146559
TheSleeper skrev:Jeg håber Flatpanels laver et review af denne skærm. Den ser yderst interessant ud :0)
Fuldstændig enig :) jeg synes det er en rigtig lækker skærm

Billedet er super godt på den farverne er skarpe og klare.

Det eneste dårlige jeg kan finde på den er at der er noget bleeding i bund højre & venstre hjørne(MEN! det Kan altså være fordi at ham der har lavet reviewet med bleeding har modtaget en defekt skærm, da mange andre rapportere at de ikke har nogen fejl/mangler på skærmen!), tror det er noget man kan leve med. ellers er der den 'fejl' som nogen synes at det er en glossy skærm, altså at man kan spejle sig i den :)

og selvfølgelig prisen, den kunne sagtens havde været lavere!
Af T.Egelund
#146756
Jeg har Samsungs S27A950 og jeg kan på det varmeste anbefale de nye Samsung 120Hz skærme, Så afgjort en af de allerbedste Gamer Skærme på marked idag, hvis ikke den bedste. Rigtig flot design skærm, kun ca. 1cm tyk, Fantastisk flot og klar i farverne, lav responsetid, og de 120Hz og 3D virker fint på både AMD og Nvidia kort.

Så kun thumps up from here :p

men en prof. test her på sitet ville være nice :p
Af FiskerKnQgt
#146817
Lyder godt :) har også tænk mig at teste skærmen i løbet af denne måned, tak for feedback!
Af T.Egelund
#147513
FiskerKnQgt skrev:Lyder godt :) har også tænk mig at teste skærmen i løbet af denne måned, tak for feedback!
SUPER :)
Af T.Egelund
#147516
FiskerKnQgt skrev:Skulle gerne modtage skærmen i morgen.. :)
Glæder mig til læse den :)
Når man nu selv har skærmen er man jo selvfølgelig "lidt farvet" men må indrømme den har imponeret mig meget i forhold til min gamle skærm som var en 120HZ Benq XL2410T, Der er himmelvid forskel.... :p
Af FiskerKnQgt
#147517
må nok indrømme at jeg ikke laver de mest 'rocket sience' test.. men kigger lidt på den
Af hurrij
#148015
Hvorfor fåes den ikke med 2560*1440 opløsning?
Så havde den jo også været perfekt som kontor skærm!

Min 3 år gamle dell 15,3" laptop køre samme opløsning som denne skærm.....

Ellers var jeg solgt!
Af FiskerKnQgt
#148030
Fordi en skærm med den opløsning og en god nok responstid til 120hz ville koste STORE penge at lave .. og sælge tror det laveste respons tid jeg har set på en 2560x1440 er nok omkring 7-8ms.. fleste på 12ms

og selv et 580gfx ville kun trække sådan en opløsning på 60fps.. hvilket ville være ligegyldigt da de fleste køber skærmen for 120hz(120fps) så du skal op i sli 560-570-580 for at kører skærmens opløsning fuldt ud uden lag i fps.

I mmo ville 2560x1440 og ét 580 måske være ok for nogle mennesker.

men ellers kan du jo begynde at spare sammen til et nyt tv der kører 8000x4000 (nemt sagt)

og hvorfor lige en 120hz til kontor skærm .. kan ikke forstille mig det er de hurtigste billeder man ser medmindre man laver film og design osv..

hvis du vil have en god kontor skærm ville jeg nok vælge en med IPS panel.
Senest rettet af FiskerKnQgt 19. sep 2011, 17:45, rettet i alt 2 gange.