Jeg er meget enig i frugtkompots betragtninger, og jeg benytter en tilsvarende løsning. Her hos mig har jeg bare en Apple TV sat til Tv'et og en AirPort Express sat til musikanlæg (den blev tidligere anvendt på min printer). AirPort Express bruger mere strøm, men er også en lidt mere router-agtig løsning fordi den også kan benyttes til at oprette og forlænge et netværk. På AirPlay er den dog begrænset til lyd.
Det eneste der er lidt irriterende er, at jeg ligesom frugtkompot skal tænde for hhv. anlæg og Tv, når AirPlay skal bruges. Den ideelle løsning var naturligvis, at alle komponenter i systemet kunne tændes op fra stand-by så snart man valgte at sende noget indhold via AirPlay - det er naturligvis ude af Apples hænder, men hvis Apple f.eks. åbnede op for a licensere AirPlay til video til Tv-producenter, kunne der komme spændende muligheder - eller hvis Apple naturligvis lavede deres eget Tv.
Derudover må jeg også sige, at Apple TV er et af mine egne bedste køb i mange år - hvert fald i forhold til prisen. Det er kæresten i øvrigt enig i