Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Manuducend

Jeg har også problemer med app'en på mit Samsung 2010. Jeg kan slet ikke hente den, jeg får kun muligheder for at hente de danske apps. Hvor kan man ændre land på et Samsung 2010-tv??

Medlem

Har du ændret din dns i routeren eller i fjernsynet. Prøv med routeren hvis ikke du har prøvet der, og så nulstil smart tv et par gange. Pludselig virkede det for mig.

Medlem

Mnjaeh, der er vist en lille bug i besked-systemet, for sidst jeg fik en mail vedr. nye indlæg var omkring kl. 14 kan jeg se og der er da kommet et par stykker siden. Nede i venstre hjørne kan jeg kun vælge "stop med at følge.."

Spekulant

Jeg har ændret det i min router og har os prøvet i tvet og begge dele på samme tid, men den bliver ved med at gå i sort skærm når jeg åbner Netflix.. Har os prøvet at nulstille smart tv mange gang. Syntes det er lidt mærkelig.

Medlem

Ingen der kan få vudu og blockbuster til at køre?

Spekulant

Geografisk sted: København
Chaui skrev:

Har ikke prøvet med Vudu på Samsungen,men Vudu HD køre fint på PS3 som jeg tror du har (hvis du er den samme person fra PSLife) problemet er bare at når man skal til knytte sit betalings kort så kommer man ikke så langt da dit kort skal have en US adresse som passer til dit betalings kort. Jeg er helt hug på Vudu HD men kan ikke se hvordan man løser problemet med betaling.

Medlem

Hr prøvet det på ps3'en, ville bare foretrække man kunne have det hele på tv'et. Eneste måde jeg ser man kan løse det med betalingerne på at købe vudu gavekort på eBay, og til rimelige penge os, har dog ikke prøvet at købe et, men det burde virke.

Manuducend

Geografisk sted: 9560 Hadsund
Hvor ændre i DNSen i jeres Samsung 2010 TV?

Spekulant

Geografisk sted: København
Chaui skrev:
Hr prøvet det på ps3'en, ville bare foretrække man kunne have det hele på tv'et. Eneste måde jeg ser man kan løse det med betalingerne på at købe vudu gavekort på eBay, og til rimelige penge os, har dog ikke prøvet at købe et, men det burde virke.

Ja nu har jeg bestilt er kort på 50$ da det er max man må have på sin konto,så må vi se hvordan det går,kan da lige melde tilbage.

Spekulant

Nogen som har prøvet med et Sony Bravia TV? (EX500)

Ny på siden

thomas_fogh skrev:

Hej,

Har lige fået det til at køre på mit Bravia NX710 uden problemer..

Netflix fungerer fint, men er der nogen der ved hvordan man får Amazon Instant Video til at virke.. de lejer jo film ud og turen til blockbuster gider man jo ikke altid :)

Den siger bare at min pinkode er forkert lige inden jeg lejer filmen.. Men tror måske de checker at mit mastercard ikke er fra USA eller noget.

Nogen der kender noget til Amazons service ??

Spekulant

Jeg har kørt med det DNS hack i lang tid efterhånden pga. det giver nogle andre muligheder på min boxee box... og det virker bare super, og kan slet ikke sammenlignes med VPN!!!

Jeg har så for nylig anskaffet mig et Sony tv KDL-40EX721... og vil derfor spørge:

"Er jeg den eneste som ikke kan finde Sputnik-appen på sit Sony TV med det DNS hack kørende"???

P.S. jeg har ikke prøvet at slå mit DNS hack fra

Ny på siden

Citat:
"Er jeg den eneste som ikke kan finde Sputnik-appen på sit Sony TV med det DNS hack kørende"???

P.S. jeg har ikke prøvet at slå mit DNS hack fra

Min Sputnik app er osse væk med det DNS hack..

Ny på siden

Xlander skrev:
Chaui skrev:

Har ikke prøvet med Vudu på Samsungen,men Vudu HD køre fint på PS3 som jeg tror du har (hvis du er den samme person fra PSLife) problemet er bare at når man skal til knytte sit betalings kort så kommer man ikke så langt da dit kort skal have en US adresse som passer til dit betalings kort. Jeg er helt hug på Vudu HD men kan ikke se hvordan man løser problemet med betaling.

Kan du så ikke lige prøve det her cowboytrick af, og så poste om det virker?? Jeg er lige så godt i gang med Netflix :)

http://portal.unblock-us.com/knowledgeb ... rvice.html

//Allan

Spekulant

Twiddr skrev:
thomas_fogh skrev:

Hej,

Kan du gi' et kort beskrivelse af hvordan. Jeg har ingen NetFlix på mit TV...

Bruger

Er der nogen der oplever at Netflix slet ikke vil starte den bliver bare sort skærm. Jeg tror nok der var en anden på denne tråd der oplevede det med Samsung 2010 modeller og det samme gør jeg! !:(
Alle de nye apps kommer fint på skærmen men Netflix vil ikke starte op??

Any ideas....

Har reset det hele flere gange og prøvet om og om igen men lige lidt hjælper det

Ny på siden

thomas_fogh skrev:
Twiddr skrev:
thomas_fogh skrev:

Hej,

Kan du gi' et kort beskrivelse af hvordan. Jeg har ingen NetFlix på mit TV...

Hej,

Jeg oprettede min min UnBlockUS konto på arbejde da jeg faldt over artiklen her på siden. Tastede DNS værdierne (dem for EUROPA) ind på min iPhone for at se om det virkede.. fik fint fat i fx www.pandora.com og www.netflix.com som om jeg var i USA.

Da jeg kom hjem skyndte jeg mig at taste de samme DNS værdier ind i indstillingerne på TV'et.. Herefter kan man under NETWORK køre et Refresh Internet Content for at få de nye apps frem..

Den fejlede med en 5006 kode.. damn.. på nettet foreslog man et fuld reset af tv'et, men gad ik lige ligge alle kanaler ind osv igen..

Hmm.. ville så lige prøve netflix på mac'en og da jeg gik ind på siden kom UnblockUS op og spurgte efter min mail adresse, hvorefter jeg blev logget ind på deres side..

Så min netforbindelse var nok ikke godkendt.. så tændte for TV'et igen og kørte den Refresh Internet Content igen og nu var alle de amerikanske Apps der.. sweet..

Håber det hjælper dig lidt.. Især det med at refreshe :)

Spekulant

Har pt. Opdatteret min wii konsol, og derefter gået i wii shop channel for at hente netflix, men den er der ikke..... Uhmmm ?

Hvad gør jeg nu... Er det her unblock-us.com kommer ind i billedet ?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
I skal i øvrigt huske at godkende jeres IP-adresse - som Twiddr også nævner - via det link, som står i den mail Unblock-Us sender til jer. Det kan være grunden til at nogen måske oplever problemer, selvom DNS er opsat korrekt.

Har I dynamisk IP, skal man godkende hver gang routeren har været slukket (eller tildelt ny IP). Min oplevelse er derfor, at det bedst kan betale sig at sætte DNS op i de specifikke enheder såsom TV, PC/MAC og bokse fremfor direkte i routeren. Så slipper man for hele tiden at skulle aktivere. Min router tildeler nemlig ny IP cirka hver 4-5. dag selvom jeg ikke slukker den.

Senest rettet af Rasmus Larsen 8. jul 2011, 11:49, rettet i alt 1 gang.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
moose74 skrev:
Har pt. Opdatteret min wii konsol, og derefter gået i wii shop channel for at hente netflix, men den er der ikke..... Uhmmm ?

Hvad gør jeg nu... Er det her unblock-us.com kommer ind i billedet ?

Du skal igennem hele Unblock-us opsætningen før du kan finde Netflix på din Wii.

Ellers tror din Wii stadig, at du har adgang fra Danmark, og så er Netflix ikke tilgængelig.

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 3 af 11 [ 203 indlæg ]
Gå til side - Foregående - 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 - Næste